slize Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei, jeg bruker Aperture 3.2.3 som bildebehandlingsprogram. Problemet mitt er at jeg ikke får tømt papirkurven (cmd+shift+del). Det skjer ingenting når jeg forsøker å gjøre dette. Har gått i Diskverktøy > Reparer diskrettigheter, men dette hjalp ikke. Er det noen som har noen idé om hvorfor jeg ikke får tømt papirkurven? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hva er det du ikke får slettet? Er det bare bilder, albumer, prosjekter osv eller er det alt mulig? Hvis du er usikker, forsøk å opprette et tomt album og slett det, så prøver du å tømme papirkurven. Hvis albumet ikke fjernes kan det være at du har et problem med aperture-biblioteket ditt, forsøk å reparere det ved å holde inn cmd og option når du starter aperture, da får du valg om å «reparere tillatelser» (eller hva det heter på norsk). Om albumet blir slettet kan det hende du har et problem med system-papirkurven. Les mer her (på engelsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå