Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eskil blir nok grillet når han skal i vitneboksen selv.Mulig at ABB synes at "ondskapen" ligger i det å sparke en av ofrene som ligger nede ... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eller så kan det vel kanskje være hans egen overfart han snakker om? Vanskelig å si, men var vel kanskje litt naive noen av de som tok han over? Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det kan väre Eskil han sikter til forsåvidt, og diskusjonene som har värt rundt det. Eskil har jo figurert veldig mye i mediene etter det som skjedde - litt vel mye vil vel noen mene. For övrig et mer lesbart referat av hans innledning og forklaring her: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/her-er-breiviks-ordrette-forklaring-3757760.html Deler er sensurert, utelatt og så videre. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jammen snilt av han å ta slike hensyn (ja, ironi) Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja. første brikke må alltid legges et sted.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 "alle som ikke er enige med meg forstår meg ikke". Iallefall slik jeg oppfatter Breivik. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er vel det jeg observerer også. Det er ikke helt ulikt enkelte her inne forresten. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er vel det jeg observerer også. Det er ikke helt ulikt enkelte her inne forresten. Skulle til å si det samme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-23kmhc3P8U Endret 17. april 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er flaut å se hvordan ABB legger skylden på alle andre enn seg selv. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvilke sendinger følger dere? Jeg ser på tv2.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg følger bare med periodisk på tekstupdaten til VG, som er langt mer utfyllende enn den til TV2. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvilke sendinger følger dere? Jeg ser på tv2.no NRK her. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det mulig å få de oppdateringene fra vg i et eget vindu? Det er så lite, klarer ikke lese det skikkelig. De hadde veldig rotete side Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Synes det er teit at ABB blir avbrutt fordi noen i rettsalen reagerer. Det er slik jeg har oppfattet at ABB ble avbrutt. Klarer man ikke faenskapet til Breivik har man ingen ting i rettsalen å gjøre ! Som mange andre her inne ble jeg og ganske sjokkert når jeg hørte stemmen tin ABB. Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Breivik er utpreget narsissist og bryr seg kun om seg selv og ting som berører ham så det er ikke spesielt overaskende at han oppfører seg slik. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 For meg ser det nå ut til at ABB ønsket en politiske karriere. At dette var politisk motiverte mord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen). At han blir oppfattet av oss som kald, betyr ikke at han er det. Det kan heller være at han har forberedt seg grundig, og har en strategi for hvordan han vil bli oppfattet. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen). At han blir oppfattet av oss som kald, betyr ikke at han er det. Det kan heller være at han har forberedt seg grundig, og har en strategi for hvordan han vil bli oppfattet. Vi ser det vi ser. Så lenge han oppfører seg slik er det vanskelig for oss å vite om han er kald eller ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 For meg ser det nå ut til at ABB ønsket en politiske karriere. At dette var politisk motiverte mord. Han fortalte jo at han ønsket dette, men fant ut at demokrati ikke ville fungere. ABB er ikke lenger og vil aldri bli noen politiker av noe slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå