Astrid E. Saltveit Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fra fyret II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det er en underfundig speiling du har funnet der, ikke helt lett å bli klok på - og det er vel også meningen Innrammingen som er naturlig synes jeg passet perfekt med sort bakgrunn slik du har valgt, det er etter mitt syn et artig og spennende bilde, og det er versjon 1 jeg har beskrevet slik fordi det er den som har snerten og trøkket i seg. Versjon 2 fremstår som mer flat i uttrykket og faller derfor utenfor. Godt sett og fanget! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Spennende bilde ble det,der ingenting ser ut til og steme,fengende og likte bilde,nr 1 fremsto best. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg liker også v1 best, men nostalgikeren i meg forlangte noe i retning av v2.... Det vi ser her er en vegg med et lite vindu, sett gjennom et lite vindu i en annen vegg, som speiler utsikten fra deler av et vindu i en tredje vegg som befinner seg bak meg.... Forvirret? Sånn kan det altså være på gamle fyr - her er ingen manipulering, bortsett fra litt kloning. Endret 17. april 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg