Senshi Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har fulgt ivrig med på Whitebox diskusjonen omkring CL 50 laptopen. Må si jeg har fått litt kalde føtter etterhvert, og vurderer å returnere laptopen. Dette selvom jeg er strålende fornøyd med kjøpet.... Noen som kan si meg med sikkerhet hvilke rettigheter jeg har med tanke på retur av varen? Har hørt at man har 3 mnd angrefrist, men gjelder dette når jeg har bestilt av Whitebox? Fikk jo ikke med sånn angrefrist skjema. Men jeg er ingen ekspert på dette området så jeg henvender meg til noen med lit erfaring og kunnskap på dette området. Håper på seriøse svar! :smile: Mvh Senshi Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Dette er jeg ikke helt sikker på hvordan blir plassert i loven. Blir pc-en bygget til hver enkelt kunde, eller er det et standard oppsett? Om det er en pc som blir bygget spesiellt til deg så vil dette gjelde. For å lese hele angrefristloven, trykk her! Håper dette hjelper deg litt! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du har 14 dagers angrefrist dersom angrefrist skjema følger varen, 3 mnd dersom det ikke følger med... Dersom du er strålende fornøyd med maskinen synes jeg ikke du burde la rykter ødelegge det.. Etter min mening virker det som at den maskinen er et meget bra kjøp... Jeg tror nok jeg selv også ville tatt sjangsen på å bestille fra Whitebox fremfor mer annerkjente Zepto når forskjellen i pris er såpass stor.. (dette er mitt personlige synspunkt, har ingen egne erfaringer med Whitebox...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå