breisladd Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Som emnetittelen sier, hvilken anbefales mest? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Akkurat det samme lurer jeg på ! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Bryr du deg om skjermstørrelse og HDMI-tilkobling: Arc S Bryr du deg om batterikapasitet, Sense og Android 4.0: One V Selv liker jeg One V fordi den har en god kvalitetsfølelse, godt batteri og fin implementering av Beats. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Arc S har android 4.0.3 =) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Den kan oppgraderes OTA ja,men har fortsatt Sonys fryktelige skall utenpå. Sense med 4.0 er en del nærmere stock og har gode ekstrafunksjoner. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvor lenge varer batteriet til One V da? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det stor forskjell på batteriet på disse telefonene? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Begge har 1500 mah batteri og LCD-skjerm, så One V vinner en del på sin mindre skjerm. Batterikapasiteten vil variere utifra bruk, men The Verge sa at de fikk nesten fem timers film uten stans med wifi og 3g på, veldig lovende for en Android-telefon. Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Jeg var innom butikken i dag, og jeg må si at Arc S appellerte mer til meg enn HTC'en. Var noe med designet som jeg likte bedre. Så blir nok en Arc S, med mindre noen har noen flere gode grunner til at jeg burde velge HTC...? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vet ikke mye om forskjeller på disse, men generelt kan du nesten glemme at Sony oppdaterer programvaren på sine telefoner, mens HTC er ihvertfall litt aktive på det området... Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vet ikke mye om forskjeller på disse, men generelt kan du nesten glemme at Sony oppdaterer programvaren på sine telefoner, mens HTC er ihvertfall litt aktive på det området... Lurer litt på hvor du får den påstanden fra. For å ta et eksempel så har Xperia x10 blitt oppgradert fra Android 1.6 til 2.3 og alle Xperia 2011 modellene får ICS oppdatering (deriblandt Arc). Det er også lurt å huske på at Xperia Arc er over 1 år gammel, så det er en sjanse for at den ikke får Jelly Bean når det kommer om en stund. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Mulig det har bedret seg i det siste, men det er da en kjent sak at SE har vært sløve her....Har forøvrig en Xperia X10 mini i hus, og den har 2.1 med siste oppdatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå