Gå til innhold

Nofan, passiv kjøleløsning


Decoman

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare nevne dette for moro skyld for jeg så denne bli nevnt i en video på youtube idag.

 

http://www.nofancomp...cts/CR-100A.php

 

En stor sirkulær kjøler som angivelig skal passe med f.eks i5 2500k.

 

Iflg. nettsida så er det en advarsel om en begrensning på 100W TDP samt en advarsel om å ikke spise kjølepasta.

 

Åh, det frister å nå kanskje skaffe en Sandy Bridge prosessor sammen med denne for å la prosessoren kjøre uten overklokking og da for å kunne få en tilnærmet lydløs pc.

 

Edit: Tja, nå når jeg har fått tenkt meg om, hvis man allerede hadde en Noctua NH-D14 så kunne man vel bare tatt av viftene og prøvd dét, for å sjekke om temperaturene ble ok tenker jeg. :p

Endret av Decoman
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

den cpu kjølern er ikke noe bra, selv på idle er den vell 35 grader idle, sjekk motherboardsorg på youtube, så ser du den, under load er den 70 grader ville eg huske han sa, så vil heller si noctua sin nh-d14 er bedre og den er så å si lydløs

Lenke til kommentar

meningen med denne kjøleren er at den skal brukes i et fullstendig vifteløst system. de som har behov for/ har lyst på et system av den typen har nok ikke førsteprioritet på lavest mulig temperatur på samme måte som overclockeren...

Endret av nogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...