Decoman Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Jeg vil bare nevne dette for moro skyld for jeg så denne bli nevnt i en video på youtube idag. http://www.nofancomp...cts/CR-100A.php En stor sirkulær kjøler som angivelig skal passe med f.eks i5 2500k. Iflg. nettsida så er det en advarsel om en begrensning på 100W TDP samt en advarsel om å ikke spise kjølepasta. Åh, det frister å nå kanskje skaffe en Sandy Bridge prosessor sammen med denne for å la prosessoren kjøre uten overklokking og da for å kunne få en tilnærmet lydløs pc. Edit: Tja, nå når jeg har fått tenkt meg om, hvis man allerede hadde en Noctua NH-D14 så kunne man vel bare tatt av viftene og prøvd dét, for å sjekke om temperaturene ble ok tenker jeg. Endret 16. april 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 den cpu kjølern er ikke noe bra, selv på idle er den vell 35 grader idle, sjekk motherboardsorg på youtube, så ser du den, under load er den 70 grader ville eg huske han sa, så vil heller si noctua sin nh-d14 er bedre og den er så å si lydløs Lenke til kommentar
nogen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) meningen med denne kjøleren er at den skal brukes i et fullstendig vifteløst system. de som har behov for/ har lyst på et system av den typen har nok ikke førsteprioritet på lavest mulig temperatur på samme måte som overclockeren... Endret 3. mai 2012 av nogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå