Folo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 eg ganske lei av å miste forbindelsen, det skjer nesten 1 gang pr 2 min. Er veldig irriterended når du hører på radio, eller driver å laster ned noe. Noen som har erfaring med det samme? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det har vært litt stabilitetsproblemer på min linje i dag. Men hvis du mener langvarige problemer så har jeg ikke det. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 nei, det forsvinner bare 10 - 30 sec så er jeg oppe igjen, en kamerat hadde samme problemet i går. men er litt irriterende når det skjer HELE tiden. ps. jeg studerer i Bergen selv om det står Stavanger Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har bare 1 svar og det heter blaster virus Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 trokke det er blaster nei. Jeg hadde samme problemet i en laaaaaang stund så jeg ringte til NGT og så kom det en fyr å fiksa det. Har aldri vært nede siden det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå