mungo Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei Jeg er på jakt etter et størst mulig lerret, men rommet som det skal være i er ikke bredere enn 190 cm. Hvilket lerret bør jeg anskaffe for å få utnyttet plassen mest? Om det er elektrisk eller manuelt nedtrekk er ikke så nøye. Skal brukes til hjemmeunderholdning slik som film og PS3. Takk for svar Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Med den bredden kan du nok ikke ha noe særlig større enn 77", og får å utnytte mest bør du da ha 16:9. Alt kommer an på budsjettet ditt, rommet ditt, men DreamScreen er å anbefale, her har du en veldig billig en. Jeg skal gi deg noen tips, 3 alternativer: 1. Hvis du skal ha billigst og best lerret for ditt behov, bør du gå for rammelerret. Rammelerret er fast montert og kan ikke rulles opp. Det som er bra med det er at det ikke blir irriterende krøller i lerretet, ihvertfall ikke på lik linje med andre. 2. Går du for manuelt eller elektrisk lerret, vil lerretet krølle seg mer og mer pga den rulles opp. Dette er ikke anbefalt, men kanskje nødvendig hvis du ikke kan ha et fast lerret. 3. Det aller "beste" alternative hvis du ønsker nr 1 og 2 er det som kalles "Tab-Tension". Det er et elektrisk lerret med vektstang. Det vil si at det er en vekt som holder lerretet slik at det ikke krøller seg. Dog kan det være vanskelig å få tak i dette i størrelsen til ditt rom, og det er definitivt det dyreste alternativet. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Takk for flott svar Jeg har TV, overskap og AV-benk stående på gulvet inntil veggen så det må dessverre bli en takmontert variant. Har fått med meg at grå duk gir best kontrast så skal se om jeg finner et med de målene som du sa. Fant disse: Grandview Cyber manuelt lerret - grå DreamScreen V2 DynaGrey White AutoManual 170cm/77" Skulle gjerne hatt et motorisert alternativ også siden det er barn på 6 og 9 år som skal betjene det. Endret 22. april 2012 av mungo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå