etter8 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Dette er mitt første skjermkort med video utgang. Men bildet på TV'en er i sort/hvit. Noen som kan hjelpe? Kortet har en S-VHS utgang, siden jeg ikke har en slik inngang på TV'en har jeg en liten overgangs plugg fra S-VHS til SCART. Har testet kortet med to TV'er. Begge viser sort/hvit bilde.... [ Denne Melding var redigert av: etter8 på 2002-02-09 17:26 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 a) Sender skjermkortet i NTSC og TVen forventer PAL? B) Støtter TVen s-video og står den innstilt på å motta det? Mange TVer har AV1, AV2 og S-video så du må ofte klikke 3 ganger på en knapp for å komme i riktig modus. c) Prøv å velge composite ut istede for s-video ut på PC-en(men du skal fortsatt bruke s-video kabelen) Lenke til kommentar
etter8 Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Hei, Takk for tipsene. Etter en del testing viste det seg at det var "S-VHS til composite"- pluggen som ikke virket. Fikk byttet den og nå virket alt slik det skal :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå