Robinkle Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du må finne ut portummeret og gateway adressa til den du kommuniserer med. Det står på ruteren. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hehe, antageligvis en feilpost. Blingset mellom "svar" og "nytt emne knappen? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg skjønner ikke poenget med å ha "Nytt Emne" knappen inni tråder... Fører jo bare til feilposting (feil kategori) og feilklikking som i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg skjønner ikke poenget med å ha "Nytt Emne" knappen inni tråder... Fører jo bare til feilposting (feil kategori) og feilklikking som i dette tilfellet. Ja, er sant det. Få den vekk ! Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg skjønner ikke poenget med å ha "Nytt Emne" knappen inni tråder... Fører jo bare til feilposting (feil kategori) og feilklikking som i dette tilfellet. concur Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg tror vi stenger denne posten nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg