Tåkefyrste Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc er så enig. bare plastikk og dårlige etterligninger Hahahaha, nå har jeg hørt det også. 1 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 X + S + V + XL = 1 + 1 + 1 + 1 = 4*1 = 4. Men X og XL er samme telefon i USA. Eneste forskjell er operatøren. Så selv der har de kun 3 modeller. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 XL har ikke Tegra 3, og den har LTE. Men da kan man jo si at det er 5 telefoner i One-serien. One X, S, V, XL og One X AT&T (som er den samme som XL, men selges som AT&T såvidt jeg har fått med meg). Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Med samme logikk finnes det ca hundre ulike Galaxy SII alene.. HTC One-serien har tre medlemmer. At det kommer marginalt tilpassede versjoner for større operatører er bare en selvfølge. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 XL har ikke Tegra 3, og den har LTE. Men da kan man jo si at det er 5 telefoner i One-serien. One X, S, V, XL og One X AT&T (som er den samme som XL, men selges som AT&T såvidt jeg har fått med meg). One XL selges kun av AT&T og er NØYAKTIG samme telefon som One X (I USA). Derfor blir det litt rart å skille dem. Du kan naturligvis si at One X i USA og One X i resten av verden er forskjellige, men det er noe som gjelder så å si alle telefoner da de bruker helt andre nett og frekvenser enn vi gjør i Europa. Det går som "branding" og det blir meningsløst å si at de er 2 forskjellige modeller. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Men da er det jo ikke noe problem Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Kan dere maile meg når dere har alle disse konkuransene?? Lenke til kommentar
KÃ¥re Senja Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc “Good artists copy, Great artists steal” ----Htc one X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc er så enig. bare plastikk og dårlige etterligningerFor da er det bedre med skjørt glass ? heahea ^^,fleip til side.. så har jeg brukt min HTC Desire i 3 år ? nå i industri miljø, hvor jeg driver inne i store maskiner osv.. og den har ikke en eneste bolk, ripe på glass eller noe som helst, fremdeles helt strøken.. helt sykt mye den faktisk tåler.. men desverre så er det internminne å batteri som blir svaketheten for meg.. hadde one x hatt bedre batteri så hadde det nok blitt kjøp.. men venter nok heller på en telefon som faktisk varer i mer en 1 dag på batteri.. (av nye som kommer)blir spennende å se hva som skjer med iphone.. selv om jeg aldri har likt apple produkter noe særlig.. men om apple tar å følger resten av markedet nå med hardware, pris og det hele, kan det bli nice.. men slik iphone tar seg ut nå med super kjedelige ios blir det uaktuelt.. men lov å håpe de tar en helt annen rettning Sjekk ut Motorola sin Razr Maxx... jeg har begge Defy-versjonene, og funker bra. Regner med å erstatte min Htc DHD med Maxx'en i løpet av sommeren... Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 One serien ser spennende ut, men jeg er mest gira på Galaxy SIII Litt oftopic, men min Galaxy SII ligner ikke på en iphone og det er jeg glad for <- Min personlige mening!!!! Lenke til kommentar
sEsIkK123:D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 SAMSUNG VERSION OF THE BEST IS SAMSUNG GALAXY GIO ,SAMSUNG GALAXY S2 IS BAD IN WORK!! Lenke til kommentar
sEsIkK123:D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc er så enig. bare plastikk og dårlige etterligningerFor da er det bedre med skjørt glass ? heahea ^^,fleip til side.. så har jeg brukt min HTC Desire i 3 år ? nå i industri miljø, hvor jeg driver inne i store maskiner osv.. og den har ikke en eneste bolk, ripe på glass eller noe som helst, fremdeles helt strøken.. helt sykt mye den faktisk tåler.. men desverre så er det internminne å batteri som blir svaketheten for meg.. hadde one x hatt bedre batteri så hadde det nok blitt kjøp.. men venter nok heller på en telefon som faktisk varer i mer en 1 dag på batteri.. (av nye som kommer)blir spennende å se hva som skjer med iphone.. selv om jeg aldri har likt apple produkter noe særlig.. men om apple tar å følger resten av markedet nå med hardware, pris og det hele, kan det bli nice.. men slik iphone tar seg ut nå med super kjedelige ios blir det uaktuelt.. men lov å håpe de tar en helt annen rettningSjekk ut Motorola sin Razr Maxx... jeg har begge Defy-versjonene, og funker bra. Regner med å erstatte min Htc DHD med Maxx'en i løpet av sommeren... IPHONE 5 ER UTE IPHONE 5 =IPHONE 4 DE ER LIKE!! Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Venter her på iPhone 5, kommer til å styre unna alt som heter HTC, Samsung etc er så enig. bare plastikk og dårlige etterligningerFor da er det bedre med skjørt glass ? heahea ^^,fleip til side.. så har jeg brukt min HTC Desire i 3 år ? nå i industri miljø, hvor jeg driver inne i store maskiner osv.. og den har ikke en eneste bolk, ripe på glass eller noe som helst, fremdeles helt strøken.. helt sykt mye den faktisk tåler.. men desverre så er det internminne å batteri som blir svaketheten for meg.. hadde one x hatt bedre batteri så hadde det nok blitt kjøp.. men venter nok heller på en telefon som faktisk varer i mer en 1 dag på batteri.. (av nye som kommer)blir spennende å se hva som skjer med iphone.. selv om jeg aldri har likt apple produkter noe særlig.. men om apple tar å følger resten av markedet nå med hardware, pris og det hele, kan det bli nice.. men slik iphone tar seg ut nå med super kjedelige ios blir det uaktuelt.. men lov å håpe de tar en helt annen rettningSjekk ut Motorola sin Razr Maxx... jeg har begge Defy-versjonene, og funker bra. Regner med å erstatte min Htc DHD med Maxx'en i løpet av sommeren... IPHONE 5 ER UTE IPHONE 5 =IPHONE 4 DE ER LIKE!! Bare navnet ditt tilsier at jeg ikke gidder kommentere noe annet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg