MisterHist Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei.. Jeg ble inspirert av "All the lonely People"-tråden til å starte opp en tråd hvor man kan komme i kontakt med hverandre fra de stedene man er i fra. Selv så er jeg en mann på snart 22 år og blir glad for å møte på nye mennesker. Jeg er åpen for det meste som f.eks: Kino, ture ut på byen og ta noen par pils/fylla, bowling, gaming, filmkveld, fisking, gå tur i skogen osv.. Så hvis du er fra telemarksområdet, så send gjerne en pm.. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Forumet er sikkert bra for å finne seg nye bekjentskaper, men tror heller forsøk på aktivitetsvenner.no. vil gi bedre resultarer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Elsker at du skriver "ta noen par pils/fylla" Begge deler er greit. Bra initiativ forresten. 3 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Seriemorder? 6 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Bra initiativ, selv om jeg ikke bor i telemark, men Aust-Agder. Er jo ikke såå langt unna da Endret 17. april 2012 av The Catalyst Lenke til kommentar
MisterHist Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Jo fler som melder seg inn, jo bedre! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) [crisis averted] Endret 27. april 2012 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå