kraaka Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har litt problemer med maskinen min... Har Nforce2 Hk (Epox) AMD XP 2400 ( TB Kjerne) 1024Mb Apacer (DDR 333) Logitech Desktop Cordless (Mus + tastaur) når jeg sitter eå spiller BF1942, pleier maskinen min å slå seg av... Skjer som oftest når jeg har spilt ca 1 time eller 2.. Det som skjer er at lystet på reciveren slår seg av, noe som resulterer til at jeg mister kontrollen i spillet. Så kan d gå 30 sekunder, og deretter slår maskinen seg av!!!??? :o Men dette skjer BARE når jeg spiller BF1942!? HJELP?! Er dette et tegn fra høyere makter for at jeg knerter for mye folk? Håper på svar.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 vanskelig å si,men har du sjekket temp i maskinen. Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Ligger på 47 grader Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 skrudd av "slå av hvis feil" saken i windows ? Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Ligger på 47 grader Men d er når jeg spiller... Noen som kan komme md noen gode råd?? Mus og tastatur har nye batterier Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 slå av hva??? ?? kjører win 2000... glemte jeg å si... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har litt problemer med maskinen min... Har Nforce2 Hk (Epox) AMD XP 2400 ( TB Kjerne) 1024Mb Apacer (DDR 333) Logitech Desktop Cordless (Mus + tastaur) når jeg sitter eå spiller BF1942, pleier maskinen min å slå seg av... Skjer som oftest når jeg har spilt ca 1 time eller 2.. Det som skjer er at lystet på reciveren slår seg av, noe som resulterer til at jeg mister kontrollen i spillet. Så kan d gå 30 sekunder, og deretter slår maskinen seg av!!!??? :o Men dette skjer BARE når jeg spiller BF1942!? HJELP?! Er dette et tegn fra høyere makter for at jeg knerter for mye folk? Håper på svar.. jeg vet nok hva det er. Problemet er det trådløse utstyret, har noe i samme dur selv. Recivern og mus/tastatur mister kontakt. Vanligvis når det skjer i windows så kommer noen artige toner som blir spilt i høytalerne. Og omtrent alle ganger når dette skjer i windows så får utstyret kontakt i gjen og man kan fortsette (du opplever at ingen ting av mus eller tastatur funker, irriternde i spill). Derimot når man spiller BF1942 får den ikke rettet opp kontaken og maskinen restarter/slår seg av ..(Blåskjerm) Har akkurat samme prob, Vet ikke om det er USB porten som restarter eller? Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Forsvinner problemet hvis jeg hadde skiftet over til ps2 port enn usb port da?? Er d egentlig noe forskjell?? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har et logitceh tastatur og hadde samme problem som du beskriver. Løsningen for meg var å bytte til ps/2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå