Itw Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei Har en feil jeg sliter med og bli kvitt i win 7. I ett program skriver nå windows 1. 000 000 istede for bare 1 som den skal. Om jeg skifter til engelsk skriver den rett, men da skriver den større tall feil igjen. Har prøvd skifting til engelsk, restart skifting til norsk restart hjelper ikke. Reset av instillinger hjalp heller ikke. Alt fungerte perfekt tidligere men nå plutselig har den fått dette for seg. Hvordan få det tilbake uten formatering? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Regionale instillinger? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Sjekket alt der opp opp og ned i mente, og sammenlignet med en maskin som fungerer alt er likens der Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Sjekket alt der opp opp og ned i mente, og sammenlignet med en maskin som fungerer alt er likens der Prøv å endre til en annen region, og så endre tilbake til Norge (eller hva du nå bruker). Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Som jeg skrev i første post så har jeg prøvd det. Fungerer med engelsk men ikke med norsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Som jeg skrev i første post så har jeg prøvd det. Fungerer med engelsk men ikke med norsk Du sa ikke at du hadde skiftet region... Åpne regionale settinger. Vel format og så er der en knapp med flere innstillinger og inni der har du nederst til høyre en knapp som sier reset.. Endret 18. april 2012 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Som jeg skrev i første post så har jeg prøvd det. Fungerer med engelsk men ikke med norsk Du sa ikke at du hadde skiftet region... Åpne regionale settinger. Vel format og så er der en knapp med flere innstillinger og inni der har du nederst til høyre en knapp som sier reset.. Har vell egentlig prøvd alle muligheter i regionale innstillinger uten noe hell.. Har også resetet som nevnt i førstepost om jeg da er på rett plass? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Prøv å opprett en annen konto på maskinen, og logg på med den og se om det samme skjer.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Samme skjer om man bruker annen konto. Har også prøvd og resete ved hjelp av sikkerhetskopi til en dato før problemet dukket opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå