tunefish Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne ip'en til noen jeg snakker med på msn messenger? Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg vet denne funksjonen er/var innlagt i msn plus, som er et tillegsprogram til messenger. Er ikke helt sikker på om msn plus fungerer med messenger 6.0, though.. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Joda den funker. Men nye MSN Plus! legger inn en del ekkel reklame-ware og anna dritt. Anbefales på det sterkeste IKKE !! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvem er så teit og velger ja til og ta i mot reklamen da? bare huke av det så slipper man. Men tror han i topic mener det og finne en annens ip, det er jeg ikke sikkerpå Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 netstat -a i command prompt. Du får riktignok en lang liste over hvilke de forskjellige portene lytter på, men men litt logisk tenking, finner en de som er MSN Messenger. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du bør sende en liten fil til den andre å skrive netstat -n i MS-DOS vinduet. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 eneste probelmet er at msn er hjernedød nok til å be den andre klienten om ip, istedet for å få ip'en fra msn serveren. og orge det den veien for eksempel. det medfører at de ofte vil prøve å sende fila til 10.0.0.0 ip'er, hvilket sjelden går særlig bra. Lenke til kommentar
Uberlord Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har du brannvegg så får du opp ipen tror eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå