Simen Løkken Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Gjør de svette nerdene svettere. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Som alt annet av Star Wars (post episode 4-6), altså... Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Tror dette hadde blitt bedre på PS, der holder man jo noe i hånda fra før også. Trist at dette spillet ble slik! Lenke til kommentar
Joachim_Buverud Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Som alt annet av Star Wars (post episode 4-6), altså... Star Wars Knights of the Old Republic, Jedi Acadamy (serien), osv. er gode spill post Episode 1-3 (4-6)... 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 "Jeg vil være en Jedi, og jeg skammer meg ikke." Allright, jeg er helt enig med anmelder Dette er tåpelig. Men det skaffet meg hvertfall en R2D2-xbox og C3PO-kontroller Nå har jeg bare prøvd den Jedi-delen. Det er utrolig morsomt å kaste folk rundt, spesielt ut vinduer så alt annet blir sugd ut, men jeg synes det funker sjeldent å kaste den ordentlig. For meg detter de bare rett ned og dør >< Prøver å kaste dem på andre fiender med de detter bare slapt ned. Jaja, nå var det konsollen jeg kjøpte det her for 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Som alt annet av Star Wars (post episode 4-6), altså... Star Wars Knights of the Old Republic, Jedi Acadamy (serien), osv. er gode spill post Episode 1-3 (4-6)... Joda, Kotor var gode spill, men der går streken for hva jeg strekker meg til. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Liker konklusjonen! ;-) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Som alt annet av Star Wars (post episode 4-6), altså...Star Wars Knights of the Old Republic, Jedi Acadamy (serien), osv. er gode spill post Episode 1-3 (4-6)...Joda, Kotor var gode spill, men der går streken for hva jeg strekker meg til. Jedi Knight-spillene var da ganske bra? Spesielt Jedi Knight: Jedi Outcast. LucasArts burde gi ut en nyversjon av spillet med bevegelseskontroller for lyssabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå