Woltox Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Tenker å lage et opsett her; Reservar(Tank) Pumpe Radiator 2x120 vifter Radiator 2x120 vifter Gpu Cpu Ram(?) (I rekkefølge jeg tenkte å plassere) Hva syntes dere om det opsettet? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Rekkefølgen har minimal betydning så lenge pumpen suger direkte fra tank. Legg slangene slik det blir penest imo. Hadde personlig droppet ramkjøling med mindre du skal dra overklokken HELT ut i grenseland. EDIT: oppsettet er vansklig å mene noe om da vi ikke vet hvilket kabinett du har og heller ikke hva slags deler du skal bruke... Endret 16. april 2012 av Mumriken Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Har da planer om å lage et eget kabinett; Har da planer om å gjøre det til sommeren, da jeg skal oppdatere min 1366 serie til Ivy bridge Hadde først planer om eget kabinett, men en kompis annbefalte denne; LianLi-V2120 Endret 16. april 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå