Cuneax Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Streaming og nedlasting tar over fullstendig. Platebutikkene er døden nær Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Så lenge jeg kan få det i lossless kvalitet bryr ikke jeg meg spesielt om CDer. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Bra for miljøet =) Mindre produksjon av plast til CD-plater og innpakning, og dermed også mindre utslipp. Smidigere flyt og lettere tilgang på musikk er også åpenbare fordeler. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 La meg se hvorfor; Dyrt Ikke lossless Avhengig av å gå til en fysisk butikk for å kjøpe en plate Bedre for miljøet om cdplatene forsvinner. (innpk, produksjon etc) Lettere å få tak i på nettet. Ser strengt tatt ikke poenget med platebutikker som selger mainstream musikk lenger. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ekte lossles er det vell ikke mye musik som ligger lovlig tilgjengelig i ? Mesteparten av lossless filer jeg vet om man kan få tak i er CD`er som er rippet til lossless. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Dropp CD-en og bare ha LP-er Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Kudos til artikkelforfatter for å ha brukt det korrekte ordet: STREAMING :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg