jeanette roger Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Truls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg synes dette var kjempefint!... Gjør det om igjen uten ledning og putekant, så er det jo helt nydelig, eller er det hunden? Heng et teppe opp som bakgrund. Få hunden til å sitte på den delen av teppet som ligger på gulvet. Da får du ingen forstyrrende elementer, som gulv lister, tapeter, ledninger... Jeg er ingen ekspert, men ville prøvd med større blender og håpet på mere dybde skarphet. En nydelig fotogen hund jeg ville hatt på veggen som dekorasjon. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Jeg synes dette var kjempefint!... Gjør det om igjen uten ledning og putekant, så er det jo helt nydelig, eller er det hunden? Heng et teppe opp som bakgrund. Få hunden til å sitte på den delen av teppet som ligger på gulvet. Da får du ingen forstyrrende elementer, som gulv lister, tapeter, ledninger... Jeg er ingen ekspert, men ville prøvd med større blender og håpet på mere dybde skarphet. En nydelig fotogen hund jeg ville hatt på veggen som dekorasjon. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg