any question? Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hallo =D fant ut at jeg ikke visste hva deler det var jeg skulle presse ned på det oppsettet jeg har i ett annet innlegg, så jeg tenker at jeg spør hær om hjelp til det =D er det noen som kan sette opp ett oppsett på gamer til max 10k? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har du noe utstyr fra før? bare selve PCn du skal ha eller? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 skal ha alt utenom lyd og tastatur =D skal helst kunne dra det mest =D Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) utrolig dumt med en 2.5" HDD til en stasjonær? Seagate barracuda 1TB vil ha mer plass og være mye bedre. koster til og med mindre Endret 2. mai 2012 av olestokk Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 utrolig dumt med en 2.5" HDD til en stasjonær? Seagate barracuda 1TB vil ha mer plass og være mye bedre. koster til og med mindre Enig. Gikk litt fort for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå