Logging out Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vinterspor Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fotspor i snøen,tatt i fjellet her i begynnelsen av mars. Det er litt vignettering i bildet og spørmålet er,blir dette for sjenerende eller passer det til dette motivet? Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette ligger ikke under kritikk men vising, tillater litt kritikk like vell. Hadde du ikke hatt med sporene helt bakerst til venstre der, så hadde du gjerne kunne printet dette stort og hengt i stua hjemme hos meg! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Helt nydelig. Liker hvordan lyset og fargene skaper "bølger" i bildet (oppover og nedover og oppoverbakken) Harmoniskt 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Enkelt og fint, veleksponert - nydelig liten vinterstemning. Jeg synes ikke vignetteringen gjør så mye av seg at det gjør noe, selv om jeg for min del hadde foretrukket det uten. Litt snaut i toppen. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 nydelig bilde..smil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg