all right Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har lyst til og overklokke min pc::: Asus a7n266-vm - hovedkort amd athlon xp 1700. og 736 mb ram noen som har noen gode råd jeg har ingen peiling på overklokking så det hadde vert fint om noen kunne si meg hvordan jeg kunne gjør dette Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kunne kanskje dratt musa de lutt rundt på denne sia søkt litt så hadde resten av oss sluppet så jævlig mange like tråder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du kunne kanskje dratt musa de lutt rundt på denne sia søkt litt så hadde resten av oss sluppet så sinnsvakt mange like tråder HAHA tror nok han fikk med seg den ja. ja søk her ine på forumet du så finne du UENDELIG mange slike spørsmål.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dere kan jo prøve å være litt mer hyggelig, når noen spør pent om hjelp :-? Er ikke bestandig så lett å finne noe fornuftig ved bruk av "søk" funksjonen. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dere kan jo prøve å være litt mer hyggelig, når noen spør pent om hjelp :-? Er ikke bestandig så lett å finne noe fornuftig ved bruk av "søk" funksjonen. kunne ikke vært mer enig! om man hadde funnet svar på spm, hadde man da spurt? :wink: Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det første du kan finne ut er om du har en palamino prosessor eller en Thoroughbred. Med den sistenevnte har du mye større muligheter for overklokking. Den andre har en tendens til å bli meget varm. Les og lær: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du kunne kanskje dratt musa de lutt rundt på denne sia søkt litt så hadde resten av oss sluppet så sinnsvakt mange like tråder La en moderator ta seg av å være frekk mot nye forumbrukere. Hvis du ikke gidder å svare så la vær! Njaal Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Stenges grunna dårlig emnefelt, og heilt idiotiske svar frå mange av brukarane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg