k_flaathe Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei. Har kjørt knebøy i 3mnd nå. Når jeg går lengre enn 90 grader i knærne, så får jeg så sykt vondt i lårfestet på venstre side. Er dette lysken? Vedlagt bilde.. Prøver å la være å ta knebøy på et par uker for å kjenne om det blir bedre, men er det noen som har tips til å unngå dette? Eventuelt, hva er det som feiler meg? Innmari lei av å ikke kunne ta knebøy nå! :nei2: Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lysken er på innsiden. Kan ikke gi deg noen andre råd, har ikke vært borti å ha vondt der under knebøy. Fikk derimot vondt der når jeg kjørte situps med beina festet høyt. Vet ikke hvorfor jeg fikk det. Vet bedre nå, og har kuttet situps helt (er jo ikke godt for noe), og har heller ikke vondt lenger. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvis du vil ha tips ved skader, så burde du oppsøke lege. Forumet er fullt av utrolig dyktige folk, men små misforståelser kan forverre skaden din drastisk. Det er ingen erstatning for profesjonell bistand. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171 Legg ut det samme her, så får du mest sannsynlig fort et svar på hva det KAN være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå