Emils. Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kampen på Etihad kan bli nøyaktig som banan spådde. Men da må City slå ulvene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er så jævli dårlig at vi slutter å spille fotball. Hvorfor er ikke Rooney kaptein, han vil hvertfall spille fotball på 4-2! Gratulerer City! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Wigan var latterlig. Dette er uholdbart på ALLE måter! Fuck OFF! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Gratulerer så mye til Manchester City, nå har vi rota bort 5 poeng! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 GG. Scorer 4 mål hjemme og vinner ikke. Fy faen så jævla ubrukelig United var bakover i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Dette gidder eg ikke mer... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Forbanna syk kamp. Drama til tusen, og en av de mest underholdene kampene i årets sesong. Og dette passet jævlig bra med tanke på tippinga mi. Uavgjort mellom liverpool - West Brom så blir jeg litt rikere. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Som vanlig: Driter seg ut når det VIRKELIG gjelder. De er ufattelig flink til det! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 SÅ JÆVLA PATETISk! dette skal jo ikke skje.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 GG. Scorer 4 mål hjemme og vinner ikke. Fy faen så jævla ubrukelig United var bakover i dag. Er ikke du ute å feirer tittelen ennå? Din jævla kronidiot! 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Når dem roter bort 5 poeng på den måten her fortjener dem faen meg ingen ting heller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 GG. Scorer 4 mål hjemme og vinner ikke. Fy faen så jævla ubrukelig United var bakover i dag. Er ikke du ute å feirer tittelen ennå? Din jævla kronidiot! Ja, kun min feil at forsvaret ikke gidder å markere. Jævla jøde Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Fantastisk kamp. La oss håpe at City gjør jobben senere i dag, slik at kampen på Etihad får en best mulig ramme. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Strykkarakter til samtlige forsvarsspillere i dag. Fire baklengs på hjemmebane skal ikke skje uansett hvem man spiller mot, og det er ekstra ille når det er Everton. Og Jones på for Scholes?!? Hva i innerste helvete? Har faen ikke ord. Tipper City slår Wolves med tosifret nå som de har så mye å spille for. Snakk om å tenne et bål under ræva på nærmeste konkurrent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 4-4 kamper i PL er så fuckings fantastic! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Som vanlig: Driter seg ut når det VIRKELIG gjelder. De er ufattelig flink til det! Regner med du skjønner hvor IDIOTISK den kommentaren faktisk er i den store sammenhengen. United har 19 titler. Hadde de vært ufattelig flink til å drite seg ut når det gjelder hadde de ikke hatt 19 titler. Og folk som sier gratulerer City. Ta dere sammen. Merker meg at det er de samme klovnene som gratulerte United med seriegull når de ledet med åtte poeng. Herlighet! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ta det med ro, City taper mot Newcastle. 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 En bra kamp spillemessig. På en normal dag så vinner vi denne med to mål eller mer. Men akkurat i dag scorer Everton på alle sine sjanser. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Strykkarakter til samtlige forsvarsspillere i dag. Fire baklengs på hjemmebane skal ikke skje uansett hvem man spiller mot, og det er ekstra ille når det er Everton. Og Jones på for Scholes?!? Hva i innerste helvete? Har faen ikke ord. Tipper City slår Wolves med tosifret nå som de har så mye å spille for. Snakk om å tenne et bål under ræva på nærmeste konkurrent. Hernandez for Valencia? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Som vanlig: Driter seg ut når det VIRKELIG gjelder. De er ufattelig flink til det! Regner med du skjønner hvor IDIOTISK den kommentaren faktisk er i den store sammenhengen. United har 19 titler. Hadde de vært ufattelig flink til å drite seg ut når det gjelder hadde de ikke hatt 19 titler. Og folk som sier gratulerer City. Ta dere sammen. Merker meg at det er de samme klovnene som gratulerte United med seriegull når de ledet med åtte poeng. Herlighet! Jeg snakker om denne sesongen, for det har skjedd FLERE ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå