andos93 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei, Jeg var på et trikkerfirma for lærlingintervju. samtalen gikk faktisk veldig bra. de sa de fikk et godt intrykk bla bla bla.. jeg gjorde en feiltagelse da de spurte meg om jeg kjente noen. jeg kjenner 3 som jobber der. den ene er en venn av meg, de 2 andre gikk i klassen min, men de likte meg aldri no særlig. Det jeg er livredd for er hvis sjefen spør dem om meg, så kommer de til å snakke nedlatende og dritt om meg. Jeg mister faktisk søvn om natta pga dette. Hva kan jeg gjøre? Bribe dem? Håper på et raskt svar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Om du du får den jobben og mot all formodning disse folka skulle preike dritt om deg til andre evt sjefen så tror eg ikke han er så inkompetent at han drar deg i øret og sparker deg ut dørene av den grunn. Ikke bry deg om de folka med mindre du må, hold deg unna dem og ha minst mulig med dem å gjøre. Det går garantert helt fint. Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Om du du får den jobben og mot all formodning disse folka skulle preike dritt om deg til andre evt sjefen så tror eg ikke han er så inkompetent at han drar deg i øret og sparker deg ut dørene av den grunn. Ikke bry deg om de folka med mindre du må, hold deg unna dem og ha minst mulig med dem å gjøre. Det går garantert helt fint. takk, det var en lettelse å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå