mafiamann Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 er dette noe å se på ? hvis jeg bestiller meg fast ip, vil pingen gå noe ned i spill og sånt? hva blir fordelene/ulempene ved dette ? Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 får ikkje noke bedre ping nei. kanskje ein ide visst du har ein server eller noe slikt. men ipèn din blir ikkje skifta meir enn kanskje 1gong i året anywayz. trukje du trenger det Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Eneste grunn til å ha fast ip er hvis du kjører en server av en eller annen type. Det har ingen innvirkning på ping, fart osv. Det koster også noen kroner ekstra å ha det og NGT krever en god grunn for å gi deg det. Jeg tviler på at du har bruk for det. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 ok da skal jeg la det være takk for svar Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Dessuten - har du en server av noe slag. så er det ikke noe problem med fex no-ip.com.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 NGT krever en god grunn for å gi deg det. Hva? Den eneste grunnen de skal trenge for å dele ut fast IP er en liten bunke Flagstad'er i året. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
chma Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 NGT krever en god grunn for å gi deg det. Hva? Den eneste grunnen de skal trenge for å dele ut fast IP er en liten bunke Flagstad'er i året. Ikke noe annet. gud og hverman har ikke bruk for fast ip, er nok sikker på at om du så bare skal ha en liten cs server så gir(de tjener jo $ på det..) deg det gjerne..... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Grunnen til at de gjerne vil ha en legitim grunn er at det ikke er ubegrenset med ip-adresser (IPv4) og at disse faaktisk koster litt. Man deler derfor ikke ut til gud_og_hver_mann Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser omtrent uansett ikke vitsen med å betale for fast IP hos Nextgentel. Så lenge du holder routeren på er det _veldig_ sjeldent du får ny ip. Den jeg hadde frem til i kveld har jeg hatt i 4 måneder (fikk ny pga strømbrudd) Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser omtrent uansett ikke vitsen med å betale for fast IP hos Nextgentel. Så lenge du holder routeren på er det _veldig_ sjeldent du får ny ip.Den jeg hadde frem til i kveld har jeg hatt i 4 måneder (fikk ny pga strømbrudd) det kan variere, har bytta et par ganger på kort tid nå.... Lenke til kommentar
crom Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er nada problem å få fast ip hos nextgentel. Du må bare fylle ut en søknad, tror ikke jeg trengte noen grunn heller. Tok en ukes tid, men så var det oppe med reverse lookup og hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå