Gå til innhold

Dommerfeil PL 12/13

Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Suarez skulle hatt soleklar straffe mot Norwich, når Barnett slår han ned med albuen. Dette endte (som vanlig for Suarez) med ingen-verdens-ting.

Lenke til kommentar

Syntes Nani sin var ganske klar. Så bare deler av kampen og fikk ikke med meg de to andre, men syntes ikke Sandro gjør noe ulovlig der i den handse-situasjonen heller. Ser mer ut som om han er uforskyldt i at ballen spretter opp i armen hans, så det ville vært alt for strengt å blåse for den.

Lenke til kommentar

Får vel moderere meg litt jeg da, siden OP antageligvis ikke gjør det.

Runde 4/5:

Liverpool - Man Utd (1-0): Valencia feilaktig straffe, resten riktig!

Everton - Newcastle (2-0): Fellaini aldri i offside, og Anichebe sitt skudd gikk over linjen.

Swansea - Everton (1-0): Fellaini handser i forkant av Anichebe sitt mål.

Chelsea - Stoke (1-1): Oscar skulle hatt straffe, David Luiz skulle vært utvist.

Man City - Arsenal (1-0): Agüero skulle hatt en soleklar straffe.

Tottenham - QPR (1-0): Sigurdsson skulle hatt straffe når han blir taklet gjennom.

Lenke til kommentar

Runde 6:

Man Utd - Spurs (2-0): Nani skal ha straffe, og Sandro handser i straffeområdet.

Norwich - Liverpool (0-1): Suarez blir, get this... snytt for en soleklar straffe.

Fulham - Man City (0-2): Riise filmer på Fulham sin straffe, og Tevez skulle hatt straffe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Runde 7:

Wigan - Everton (0-3):

- Kone er offside på Wigan sitt mål.

- Jelavic snytt for to straffer, den ene er (i allefall) soleklar.

Newcastle - Man Utd (2-1):

- Cisse snytt for en soleklar straffe på trøyeholdingen til Evra.

- Robin van Persie kunne fort fått et rødt kort for sin håpløse albue på Cabaye.

- Cheick Tiote kunne fort fått et rødt kort for sin håpløse stempling på Cleverley.

Lenke til kommentar

Chelsea vs United

SIKKER

---

David Luiz og RvP skulle vært sendt av pga etterslengere med armen og usportsligheter.

Torres skulle hatt rødt på første, og det andre gule kortet skulle aldri vært.

Hernandez er i offside når han scorer.

Clattenberg er en kødd

Usikker

---

United snytt for straffe når Valencia skyter opp i armen til Luiz(Jeg er derimot uenig når det er sagt, men den kan nevnes)

Everton vs Liverpool

SIKKER

---

Luis Suarez (igjen) blir bortdømt. Denne gangen blåses han for offside i en situasjon hvor han er soleklart ONSIDE

USIKKER

---

Suarez stempler Everton spilleren (Jeg mener han glir, men noen mener det også er med vilje. Usikker på hvor mye av det som kommer fra hatet mot Suarez eller om de mener det)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...