PSV Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Liverpool - Man Utd (0-1): * Mark Halsey dømmer straffespark til United mot Liverpool, men til tross for at dette er en bakerstemann-takling lar han det røde kortet ligge i lommen. 5 Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fin tråd, kan bli interessant å følge med her utover i sesongen! Kan vel si med en gang at jeg er Chelsea-mann, så hvis dere mistenker bias i noen av innspillene mine her etter hvert får dere bare calle meg på det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Du er vekommen til Chelsea-tråden og. Har ikke sett deg der før. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hehe, poster ikke så mye, men leser det meste. Klassisk forum-lurker ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hehe, følg med i en kamptråd under en intens kamp så blir du nok revet med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Suarez skulle hatt soleklar straffe mot Norwich, når Barnett slår han ned med albuen. Dette endte (som vanlig for Suarez) med ingen-verdens-ting. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Minst 4 straffesituasjoner i Manchester United - Tottenham (så ikke hele kampen) 10. min: van Persie blir taklet av Gallas. 40. min Nani dratt ned av Verthongen. 60. min Kagawa taklet 65. min Hands av Sandro(?). Diskuter Endret 29. september 2012 av Piitb Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nani føler jeg er straffe, Sandro sin hands er noe som blir dømt forskjellig fra dommer til dommer, så den er oppe til diskusjon for min del. Kagawa sin er jeg skeptisk til, samme som med Sandro sin. RvP kunne godt fått straffe, siden det ikke var en duell. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Nani skulle hatt straffe, Kagawa sin er diskuterbar. Har ført opp de to. Gallas sin takling er noe man må godta etter min mening. Treffer ballen først, og ville vært svært strengt å gitt straffe på den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Demba Ba scorer det andre målet mot Reading med hånden. Uforskyldt, men likefult hands. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Syntes Nani sin var ganske klar. Så bare deler av kampen og fikk ikke med meg de to andre, men syntes ikke Sandro gjør noe ulovlig der i den handse-situasjonen heller. Ser mer ut som om han er uforskyldt i at ballen spretter opp i armen hans, så det ville vært alt for strengt å blåse for den. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Får vel moderere meg litt jeg da, siden OP antageligvis ikke gjør det. Runde 4/5: Liverpool - Man Utd (1-0): Valencia feilaktig straffe, resten riktig! Everton - Newcastle (2-0): Fellaini aldri i offside, og Anichebe sitt skudd gikk over linjen. Swansea - Everton (1-0): Fellaini handser i forkant av Anichebe sitt mål. Chelsea - Stoke (1-1): Oscar skulle hatt straffe, David Luiz skulle vært utvist. Man City - Arsenal (1-0): Agüero skulle hatt en soleklar straffe. Tottenham - QPR (1-0): Sigurdsson skulle hatt straffe når han blir taklet gjennom. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Runde 6: Man Utd - Spurs (2-0): Nani skal ha straffe, og Sandro handser i straffeområdet. Norwich - Liverpool (0-1): Suarez blir, get this... snytt for en soleklar straffe. Fulham - Man City (0-2): Riise filmer på Fulham sin straffe, og Tevez skulle hatt straffe. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Diakite skulle vært utvist og Ramsey skulle fått straffe mot West Ham. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Bra at dere bidrar, skriver opp det som jeg ikke har tatt med. De situasjonene jeg selv ikke kan huske å ha sett, skriver jeg opp som; Ifølge bruker: "Bruker". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Cole snytt for klar straffe i Tottenham - Chelsea. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Runde 7: Wigan - Everton (0-3): - Kone er offside på Wigan sitt mål. - Jelavic snytt for to straffer, den ene er (i allefall) soleklar. Newcastle - Man Utd (2-1): - Cisse snytt for en soleklar straffe på trøyeholdingen til Evra. - Robin van Persie kunne fort fått et rødt kort for sin håpløse albue på Cabaye. - Cheick Tiote kunne fort fått et rødt kort for sin håpløse stempling på Cleverley. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, jeg er litt Chelsea-biased her nå. Men denne Chelsea-United-kampen i dag... det er vel lov å påstå at dømmingen i Premier League har sett bedre dager enn akkurat dette? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Suarez sin scoring på overtid det er vel lov å påstå at dømmingen i Premier League har sett bedre dager enn akkurat dette? Har vært mange i favør ManU i år som egentlig ikke tåler dagens lys Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Chelsea vs United SIKKER --- David Luiz og RvP skulle vært sendt av pga etterslengere med armen og usportsligheter. Torres skulle hatt rødt på første, og det andre gule kortet skulle aldri vært. Hernandez er i offside når han scorer. Clattenberg er en kødd Usikker --- United snytt for straffe når Valencia skyter opp i armen til Luiz(Jeg er derimot uenig når det er sagt, men den kan nevnes) Everton vs Liverpool SIKKER --- Luis Suarez (igjen) blir bortdømt. Denne gangen blåses han for offside i en situasjon hvor han er soleklart ONSIDE USIKKER --- Suarez stempler Everton spilleren (Jeg mener han glir, men noen mener det også er med vilje. Usikker på hvor mye av det som kommer fra hatet mot Suarez eller om de mener det) Endret 29. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå