Gå til innhold

[Løst] Gamiiing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan poste en bra vifte til 3-500 kr? som passer med listen min

Den kræsjer med de Vengeance-brikkene dine.

 

Hvorfor bytter du ikke bare for low-profile brikker? PCen blir jo ikke særlig fin innvendig uansett når du har de brune viftene og kjøleribba fra Noctua.

 

Men da går jeg for vannkjøling tror jeg! :) Noen som har erfaring med vannkjøling?

Hva slags vannkjøling?

Ferdigsett eller faktisk vannkjøling?

 

Av ferdigsett går det slik:

Antec 620 = H60

Antec 920 = H80

H100

 

For custom er det litt mer komplisert.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Ehehe sveibuen, hører kansje rart ut, men siden jeg er 15 år og "gamer" er det jo nesten (ivertfall der jeg bor) om og ha den "råeste" pc'en, mange noobs vet bare at til mere RAM, til bedre er PC'n. Vet at 16GB er mye når 8GB holder, men jeg bryr meg ikke om ett par lapper ekstra for det :) Hvis du skjønner meg.

 

Så! Hvordan er oppsettet mitt nå: http://imageshack.us/photo/my-images/689/pcpcp.png/

Tok med skjerm BTW. Ser at den får bra annmeldelser. Hvis du har hatt dårlig erfaring\ har noe bedre å komme med så få det ut! :)

Lenke til kommentar

Å? Jeg har bygget sikkert 5 PCer med Vengeance-brikker og z68-v pro. Har ikke opplevd noe problemer.

Har hatt et par småproblemer under overklokking med Z68-V PRO og Vengeance-RAM, og memOK! fikset problemet.

Tror ikke det er et stort problem, men kan være verdt å vurdere.

 

@Kimmi1996

Du kaster penger ut av vinduet på å kjøpe en 16GB-pakke når to 8GB-pakker er billigere.

 

Så den der.. men den har ikke HDMI :/

Hva skal du med HDMI? DVI er det du bruker for PC.
Lenke til kommentar

Ehehe sveibuen, hører kansje rart ut, men siden jeg er 15 år og "gamer" er det jo nesten (ivertfall der jeg bor) om og ha den "råeste" pc'en, mange noobs vet bare at til mere RAM, til bedre er PC'n. Vet at 16GB er mye når 8GB holder, men jeg bryr meg ikke om ett par lapper ekstra for det :) Hvis du skjønner meg.

 

Så! Hvordan er oppsettet mitt nå: http://imageshack.us.../689/pcpcp.png/

Tok med skjerm BTW. Ser at den får bra annmeldelser. Hvis du har hatt dårlig erfaring\ har noe bedre å komme med så få det ut! :)

 

Du kan fint få 16GB med lave rambrikker.

 

De lave er like god som de høge brikkene.

Jeg synes du skal gå for lave brikker, slik at dette ikke krasjer med en eventuel luftkjøler, om du så ikke kjøper det nå, så vil du kanskje ha det senere en gang. Se her da, akkurat samme brikkene som du har valgt, bare med lav profil kjøler på seg. Disse fungerer akkurat likt som brikkene du vil ha:

www.dustinhome.no/product/5010618983/corsair-16gb-ddr3-vengeance-lp-pc3-12800-1600mhz-cl9-4x4gb-blue/?intcmp=searchProvider_dacsa

 

Ellers gjør du som Arni90 sier og kjøper du pakker av disse:

www.dustinhome.no/product/5010598525/corsair-8gb-ddr3-vengeance-lp-pc3-12800-1600mhz-cl9-2x4gb/?intcmp=searchProvider_dacsa

 

Så sparer du noen kroner :)

 

 

 

Ser på oppsettet ditt nå, bytt ut PSU til en av kvalitet.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...