vetle666 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kan melde at www.samordnaopptak.no kneler om det er noen som lurer på hvorfor de ikke kommer inn. Er tydeligvis flere enn meg som ikke var ferdig med søknaden. Skjer visst hvert år så vidt jeg kan forstå. Ikke er jeg spesiellt overrasket heller! Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja her sitter jeg uten å ha fått sendt av gårde noe som helst. 2 timer igjen av fristen.. Må gudene vite hva jeg skal finne på fremover hvis jeg ikke får søkt på det jeg vil søke på. Hipp hurra for samordnaopptak.... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det vil være mulig å sende inn søknad helt til klokken 14.00 i morgen. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Om sidene er nede i hele kveld så vil jeg tro at fristen blir utvidet. Den bør ihvertfall det. Men er mulig å komme seg inn nå, bare ha tålmodighet! Lenke til kommentar
Makri Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Den er utvidet til i morgen kl. 14.00 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Åja, så bra! Takk! Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 "Søknadsfristen er satt til mandag 16. april kl 23:59 norsk tid." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ser ut som søknadsweb er nede også :/ Etter å ha funnet ut i siste liten at det jeg studerer nå ikke var noe for meg. Bestemte jeg meg for å søke på et studie som en måtte søke på gjennom søknadsweb og ikke samordnet. Ikke bra :/ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Søker folk virkelig et par timer før fristen? Sjerpings 4 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Har lagt inn 9 studievalg og de viktigste fra før av, men er ikke 100% sikker på at det er akkurat de jeg ønsker osv. Vil gjerne se litt mer rundt før jeg bestemmer meg for "listefyllet". Virker som om de fleste andre som ikke har søkt er ute etter det samme som meg. Ihvertfall de jeg har snakket med. Dessuten er en frist, en frist og når det skal fungere fram til en visst tidspunkt så skal det gjøre det. Selvfølgelig oppstår det uforutsatte problemer, og er derfor jeg hadde lagt inn mine hovedønsker allerede. At disse komplikasjonene ville oppstå var forsovet ingen overraskelse. Nå er ihvertfall sidene stabile igjen. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Lurer på om det blir det samme ikveld jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå