konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mitt nyeste PC-prosjekt blir sponset med en i3 2120T! Weeeeeee Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nice! Hvem er det du spør etter sponsing og hvordan går man fram? Ser at folk blir sponset med mye fett på diverse prosjekter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ^ de gidder aldri å avsløre det Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ^ de gidder aldri å avsløre det Isåfall ganske dårlig gjort Jeg og vil bli sponset med fete deler. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Hei! I likhet med andre som får sponsing, vil jeg ikke legge ut malen min. Men jeg kan vel lire ut noen tips: De store nettbutikkene driter i deg og ditt prosjekt. De har så mange kunder allerede at de ikke trenger reklamen du kan tilby. Spør heller de små nettbutikkene som nylig har startet opp. Jeg kan skilte med 8000 visninger på min forrige arbeidslogg. Det er mye billig reklame for en nyoppstartet nettbutikk. I tillegg til at det er reklame, fremstår de som en omtenksom og personlig bedrift, som ønsker å yte god kundeservice og gi noe tilbake til samfunnet. Nettbutikken får med andre ord bedre omtale av å sponse, og både du og dem tjener noe på samarbeidet. Skriv ordentlig norsk og vær høflig. Du har på ingen måte rett på sponsing. Mange gjør den store feilen å tro at nettbutikkene sitter og venter på at akkurat DU skal sende e-post og be om det nyeste og beste dataverden har å tilby. Det gjør de ikke. Hvis du sender en ukoselig og dårlig formattert e-post der du "krever" å få det du trenger, er det slettes ikke sikkert at du får svar. Bruk heller tiden på å være høflig, presis, ydmyk, og på å fortelle utdypende om deg, ditt prosjekt, hva du ønsker og hva du kan tilby. Si at du trenger ditt og datt til å gjøre ditt og datt, og at du kan tilby ditt og datt i gjengjeld. Ikke spør om spons på ditt første prosjekt. Det får du ikke. Du må kunne vise til at dette kan du, og dette gir nettbutikken et godt ry. Sist men ikke minst; Husk at det er mange veldig mange andre som også vil ha akkurat det du vil ha. Du må derfor skille deg ut, ha glimt i øyet, og gi noe tilbake. Du får ikke noe gratis her i verden, så for å få spons må du vise nettbutikken at det lønner seg å satser på akkurat deg, og at du kommer til å gi noe tilbake for det du får. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå