konsept1 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Har lyst til og lære meg PHP men hvordan har sjekkea på FAQ men skjønner jo ikke no' hvo skal jeg skrive de kodene?? hvis noen kan hjelpe meg og komme i gang hadde det vært fint Takker for alle svar! Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tror dette kan hjelpe deg: http://php.senteret.net/index.php?side=hvordanbegynne Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 For å gjøre det enkelt. Åpne notisblokk. Skriv: <?php print ("Hello World!"); ?> Trykk Lagre. Last filen opp til en server med støtte for PHP. Sjekk filen i en nettleser Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg