THX70 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei Har i dag en HTC Desire og skal nå bytte til HTC One x. Etter som jeg har hørt, benytter One microsim. Når jeg nå da skal bytte fra vanlig sim til micro, må jeg vel overføre alle tlfnr, meldinger, evt innstillinger etc til pc for så og føre det tilbake til nye sim og tlf? Vet ikke om dette er rette måten da jeg ikke har gjort sånt før og tar gjerne i mot forslag til hvordan jeg gjør sånne ting. Håper noen vet hvordan og kan hjelpe. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har du lagret kontaktene på din gmail konto? I så fall overføres dem automatisk. Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Har du lagret kontaktene på din gmail konto? I så fall overføres dem automatisk. Nei, hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Hmm, kikka litt på min googlekonto. Ikke mange kontaktene der nei. Det du mener er å hive inn alle kontaktene mine der og synce med tlf etterpå? Det vil i så fall ta laang tid med så mange kontakter. Finnes det noe som kan gjøre dette enklere? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lang tid? Hvor mange kontakter har du? Over 500? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Du huker av for syncing av kontakter inne på settings, så kommer alle kontaktene dine på Google kontoen din. Så når du får ny mobil så synces kontaktene dine. For sms ol så må du nok ha et backup program tror jeg Endret 15. april 2012 av jdmik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 One X har en funksjon som lar deg hente data fra den gamle telefonen via Bluetooth. Tror faktisk at du kommer innom den ved førstegangsoppsettet. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 One X har som nevnt over en funksjon som lar deg overføre kontaktene via Blåtann, så det er ikke noe problem. Uansett bør du velge å lagre kontaktene som Google-kontakter, da vil du få de overført automatisk ved en senere anledning. Når det gjelder backup av SMS, så kan du bruke programmer som f.eks SMS Backup & Restore. Da kan du f.eks maile backupen til deg selv, for så å gjennopprette på ny telefon. Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Lang tid? Hvor mange kontakter har du? Over 500? Nei, drøye 300. Du huker av for syncing av kontakter inne på settings, så kommer alle kontaktene dine på Google kontoen din. Så når du får ny mobil så synces kontaktene dine. For sms ol så må du nok ha et backup program tror jeg Fikk gjort det og har nå fått ryddet opp skikkelig i kontaktene mine. Takk for tips. Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 One X har en funksjon som lar deg hente data fra den gamle telefonen via Bluetooth. Tror faktisk at du kommer innom den ved førstegangsoppsettet. Arg, to late, allerede ordnet alt i google kontakter, men det er sikkert en fin funksjon å bruke. One X har som nevnt over en funksjon som lar deg overføre kontaktene via Blåtann, så det er ikke noe problem. Uansett bør du velge å lagre kontaktene som Google-kontakter, da vil du få de overført automatisk ved en senere anledning. Når det gjelder backup av SMS, så kan du bruke programmer som f.eks SMS Backup & Restore. Da kan du f.eks maile backupen til deg selv, for så å gjennopprette på ny telefon. Tar en titt på nevnte program. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå