H4ck3r Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Som sagt; Søker Soldat og UT2k3 klan Hvis noen er intereserte send/add [email protected] i din MSN Hvis det er folk som ønsker meg i både UT og Soldat (i samme klan) kan det gjøres, men jeg godtar seff også en klan i hver ting Edit: helst ikke spam min Mail, takk. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jeg søker også klan i soldat, jeg er sinnsyk med granatkasteren, jeg får aldri lov å bruke den på lan . Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 jeg søker også klan i soldat, jeg er sinnsyk med granatkasteren, jeg får aldri lov å bruke den på lan . schpaa da Liker Barret kunne du tenkt deg og starte en klan med meg? Min Soldat er fucka nettopp nå, men venter og komme tilbake når 1.6 slippes ut.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 huff, jeg prøvde det akkurat på pcen og det gikk ikke noe bra gitt, men jeg starter gjerne en clan en annen gang :smile: . Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 hehe jeg fant ut at soldat virket alikevel, det var bare noe rart som skjedde :S Vil du lage clan eller vente? Gjør ikke noe med noob. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå