Astrid E. Saltveit Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fra fyret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Likte best nr 1,klart fint spennende og ekte,,noe litt i overkant lyst ved vindu,vel neste utbrent? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 I versjon 1 liker jeg hvordan det naturlige lyset påvirker fargene i rommet, høylysene ved vinduet synes jeg er helt greit i et slikt bilde og at det er godt håndtert med en eksponering. gjorde seg bra Versjon 2 synes jeg blir for bleik og blass. Versjon 3 er vel den jeg liker best og som har mest sting i seg, spesielt gulvflisene og kontrastene ved vinduet gjorde seg bra her. Alle versjonene kan muligens tåle en beskjæring i topp? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette synes jeg ble et spenstig utsnitt, Astrid - med gode farger. Bildet kan kanskje virke noe smalt og derfor kan et kutt i toppen være bedre. Skal man være "streng" så ville jeg kanskje sett bilde med opprettet perspektiv. Takk for ditt bidrag, Astrid ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Likte best nr 1,klart fint spennende og ekte,,noe litt i overkant lyst ved vindu,vel neste utbrent? I versjon 1 liker jeg hvordan det naturlige lyset påvirker fargene i rommet, høylysene ved vinduet synes jeg er helt greit i et slikt bilde og at det er godt håndtert med en eksponering. gjorde seg bra Versjon 2 synes jeg blir for bleik og blass. Versjon 3 er vel den jeg liker best og som har mest sting i seg, spesielt gulvflisene og kontrastene ved vinduet gjorde seg bra her. Alle versjonene kan muligens tåle en beskjæring i topp? Dette synes jeg ble et spenstig utsnitt, Astrid - med gode farger. Bildet kan kanskje virke noe smalt og derfor kan et kutt i toppen være bedre. Skal man være "streng" så ville jeg kanskje sett bilde med opprettet perspektiv. Takk for ditt bidrag, Astrid ! Likte best nr 1,klart fint spennende og ekte,,noe litt i overkant lyst ved vindu,vel neste utbrent? Tusen takk for tilbakemeldingen - det er nok bortimot utbrent i det lyseste, ja.... I versjon 1 liker jeg hvordan det naturlige lyset påvirker fargene i rommet, høylysene ved vinduet synes jeg er helt greit i et slikt bilde og at det er godt håndtert med en eksponering. gjorde seg bra Versjon 2 synes jeg blir for bleik og blass. Versjon 3 er vel den jeg liker best og som har mest sting i seg, spesielt gulvflisene og kontrastene ved vinduet gjorde seg bra her. Alle versjonene kan muligens tåle en beskjæring i topp? Takker så mye for tilbakemeldingen og vurderingene - mht. utsnittet valgte jeg å beholde såpass mye i toppen fordi jeg da synes jeg får litt mer opplevelsen av å betrakte motivet fra oven. Dette synes jeg ble et spenstig utsnitt, Astrid - med gode farger. Bildet kan kanskje virke noe smalt og derfor kan et kutt i toppen være bedre. Skal man være "streng" så ville jeg kanskje sett bilde med opprettet perspektiv. Takk for ditt bidrag, Astrid ! Takker så mye for kommentaren! Her hadde jeg, som jeg også nevner i svaret til Tjernshaugen, ønske om å få med mest mulig av følelsen av å betrakte motivet ovenfra. Ved å kutte mer i toppen synes jeg noe av dette forsvant, - det samme ser jeg for meg ville skje om jeg rettet opp perspektivet, men jeg har rettet litt på bildet slik at den loddrette sprossa i vinduet er bein. Men uansett - jeg setter stor pris på alle innspill, - det er alltid veldig fint å få innblikk i hvordan andre opplever bildene! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Flott eksponert, artig point of view... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg