Gå til innhold

Svart hvitt bilde med tv tuner på ati radeon 9700 aiw. Råd?

paalhenf

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med mitt ati radeon 9700 pro aiw kort. Bildet på tv delen av kortet, altså med den innebygde tv-tuneren blir i svart hvitt eller et skurrete bilde der bunnen av bildet starter midt på.

Jeg er kobla til med kabel, ikke antenne. Når jeg skal velge land i setup, kan jeg bare velge land som Haiti, Hounduras, Vietnam, Cuba osv. Det nærmeste landet er Grønnland. Kan dette ha ne med saken å gjøre?

Hver gang jeg starter programmet står alle kanalene på ntsc. Jeg må bytte til pal, men det blir aldri bedre enn et klart svarthvitt bilde. Det avhenger av kanalene ettersom åssen bildet blir. Jeg har vært på ati sine sider og installert alle de nyeste oppdateringene av multimedia center, skjerm driver, tv-capture og språk pakker. Har gså prøvd å avinstallere og legge inn alt på nytt flere ganger.

Har sjekka kabelen på tv, og da er alt ok. Er det noen andre som har det samme kortet? Kan dere velge Norge i setupen på tv-tuneren? Tror det er noe med det. Jeg er veldig takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...