wthell Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Hei, Jeg ønsker å sette opp en flerskjermsløsning over to grafikkort. Grafikkortene jeg har er et NVidia GTX260 og et NVidia Geforce 8600 GTS. Mitt spørsmål er da, er det mulighet for å sette opp en flerskjermsløsning over to grafikkort, hvor da hovedskjermen som jeg spiller på drives av GTX260-en og de "sekundære" skjermene drives av 8600 GTS-en? Mvh Andreas Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Fullt mulig, bare plugg inn 8600-kortet ditt i et ekstra spor og spill i vei Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Hei. Jeg mener at det ikke skal være mulig å kjøre mer enn to skjermer med ditt oppsett. Det kreves vanligvis spessielle grafikkort for mer enn 2 skjermer samtidig. Jeg forsøkte akkurat dette med 2 stk 8800 GTS, og der lot det seg ikke gjøre. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Hei. Jeg mener at det ikke skal være mulig å kjøre mer enn to skjermer med ditt oppsett. Det kreves vanligvis spessielle grafikkort for mer enn 2 skjermer samtidig. Jeg forsøkte akkurat dette med 2 stk 8800 GTS, og der lot det seg ikke gjøre. SLI aktivert? Lenke til kommentar
wthell Skrevet 15. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Slik jeg har forstått det, så "mister" du tilgangen til flere videoutganger om du aktiverer SLI, dette har noe med måten grafikkprosesseringen skjer. Løsningen jeg tenker på er ikke SLI-enabled, og med to ulike kort. Ser ut til at jeg bare får prøve meg fram Takker for svar, vil poste resultatet når jeg får kommet meg så langt Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Det bør gå - jeg vet jeg fikk til skjermer over flere kort med GTS 250 og innbygd GPU på et nVidia basert hovedkort. Samme gjorde jeg på Z68 hovedkortet mitt for noen dager siden. I alle tilfellene kjørte jeg tre stk skjermer. Intern GPU + ekstern eller 2 eksterne skal ikke ha noe å bety. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Det vil gå, men du får ingenting ala Surround Gaming eller Eyefinity da må du bruke en Soft TH eller Soft Tripple Head som er programvare for å få til dette. Og ytelsen er drastisk forskjellig fra Eyefinity typen til Soft TH. Ingenting er i veien for å drifte flere skjermer på skrivebordet og muligens strekke de over flere skjermer, det skal la seg gjøre med den billig løsningen. Bare husk at oppsettet MÅ gjøres i OSet og ikke i kontrollpanelet for skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Nå sa TS spesifikt at han kun skulle spille på en skjerm (den koblet til GTX 260) og ha de andre som sekundærskjermer med Windows (slik jeg forstår førstepost). Endret 15. april 2012 av Bolson Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Den setningen der kan tydes begge veier, uansett jeg poster også litt for de som snubler over tråden om noen måneder / år via Google eller Duck Duck Go etter svar. Lenke til kommentar
wthell Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Beklager sent svar, men fikk for en stund siden flerskjermløsningen opp og gå. Ble et rimelig pent oppsett, og stortrives med det. Kjører venstre og høyre skjerm på 8600GTS og midtskjermen på GTX260, funker som snus! Null snag i spillene jeg spiller på denne gamle riggen (Eks. Fear 2 og Assassins Creed Brotherhood på full måkkings) Riggen inneholder nå en AMD Athlon x2 5000+, 4GB ram og de to ovennevnte grafikkortene. Takk for alle svar i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå