oivindwold Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei fokens. Jeg lurer på hvilket hovedkort jeg skal velge for å kunne overklokke den nye ivy bridge I7 eller I5 så mye som mulig. Skjønner at cpu- eksemplarets kvalitet har mest å si for hvor mye jeg får klokket, men lurer på hvor mye hovedkortet har å si. Er villig til å betale litt ekstra for å få 2-300mhz mer. Men er det virkelig mer overklokkingspotensiale i f.eks et asus rampage Iv extreme til nesten 3000, eller vil et asus p8z68-v pro/gen3 overklokke akkurat like bra? Trenger crossfire mulighet, men har ingen planer om tre Gpu'er. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 kjøp deg ett Asus P8Z77-V Pro du... les også gjennom her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1428683&st=0 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tror du skal kjøpe inn 15 tonn med tørris for å overklokke Ivy Bridge så mye som mulig. Varme vil begrense deg leeeeeeeeeeeeeenge før hovedkortet vil det. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Tror du skal kjøpe inn 15 tonn med tørris for å overklokke Ivy Bridge så mye som mulig. Varme vil begrense deg leeeeeeeeeeeeeenge før hovedkortet vil det. Pussig du skulle si det. Bestilte akkurat 15 tonn med tørris nå... 3 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Nei har nettopp lest en del på forumene her og andre plasser at ivy bridge kanskje ikke er såå bra? MEd tanke på overklokking og varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå