Eriksendrul Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg vet MPX og Komplett har pick up point på Skårer i lørenskog men vet dere om flere nettbutikker som har pick up point i akershus utenom oslo ? Jeg begynner og bli litt lei av og vente på ting i posten siden det blir handla en del over nette her, Men og bare kjøpe fra Komplett og MPX blir noen ganger litt snaut og lurer derfor på om noen her vet om noen nettbutikker som kan levere med pick up point enten i lørenskog/skedsmokorset/jessheim eller andre steder ikke langt fra lillestrøm ( Utenom Oslo) Og har noen her Erfaring med pick up point ? ( i det hele tatt eller fra skårer) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er vel neppe noe som er noe særlig nærmere enn det. Jeg har masse erfaring med pick up point, kjapp og enkel levering rett og slett, kan vel bare si jeg har hatt positive erfaringer med det hittil, mye kjappere enn posten! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Er vel neppe noe som er noe særlig nærmere enn det. Jeg har masse erfaring med pick up point, kjapp og enkel levering rett og slett, kan vel bare si jeg har hatt positive erfaringer med det hittil, mye kjappere enn posten! men evt garanti og reklamasjonsaker kan du levere det tilbake der ? istede for og sende det til butikken med posten ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er vel neppe noe som er noe særlig nærmere enn det. Jeg har masse erfaring med pick up point, kjapp og enkel levering rett og slett, kan vel bare si jeg har hatt positive erfaringer med det hittil, mye kjappere enn posten! men evt garanti og reklamasjonsaker kan du levere det tilbake der ? istede for og sende det til butikken med posten ? Jeg har alltid måtte sendt mitt i posten, virker ikke som noe annet er mulig, dog har jeg aldri spurt om det. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Er vel neppe noe som er noe særlig nærmere enn det. Jeg har masse erfaring med pick up point, kjapp og enkel levering rett og slett, kan vel bare si jeg har hatt positive erfaringer med det hittil, mye kjappere enn posten! men evt garanti og reklamasjonsaker kan du levere det tilbake der ? istede for og sende det til butikken med posten ? Du kan levere returer i pick up point. http://www.komplett....point-hovedside Endret 15. april 2012 av mabbutt Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Jepp, du kan levere alt av returer osv som skal til Komplett og MPX der.. Selv har jeg PuP i fr.stad som nærmeste, og bruker det ganske ofte. (Handler bare fra Komplett.. Blitt litt fanboy etterhvert ) Pakken kommer etter MAX 2 virkedager her iallefall, og regner med det går fortere til Lørenskog og Oslo, iomed at det er flere som kjøper derfra. Iallfall til Oslo mener jeg og huske at det går 2 biler pr dag... (En fra kundeservice som sa det..) Endret 17. april 2012 av NeBlix Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Brukte NetShop og deres PuP i Oslo før det ble nedlagt og flyttet. Da var det også mulig å returnere varer der. Det nye PuPet har bare utlevering. Ikke ofte jeg har behov for å returnere noe men greit å vite at man kan. Bruker ikke NetShop mer, foretrekker nettbutikker med PuP og returmulighet i PuP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå