froflo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva ville du velge, Konica Revio KD-500Z eller Nikon Coolpix 4300? Hvorfor, og hvorfor ikke det andre? Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg kan trygt anbefale Konica kd-500(510), har selv et kd410z grunnet jeg ikke har behov for slike höye opplösninger, tar alle bilder i 1600x1200 uansett, men disse to cameraene er identiske ellers, 510z kommer jo snart om den ikke allerede er i butikkene, er vel hovedsaklig en firmware forskjell, med endel forbedringer. Min erfaring vedrörende dette cam er at det er, lett, robust, meget enkelt bruke, og blir til prisen bra bilder, samt at nattbilder og blir meget bra. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har Konica KD500Z og er veldig fornøyd. Enkelt å bruke, kompakt størrelse og behagelig å kunne velge enten SD eller MemoryStick som lagringsmedium. Kan anbefale deg dette kameraet. /Øystein Lenke til kommentar
froflo Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Takk for svar. Det ble Konica. Man kan velge mellom SD-card og MMC lagringsbrikke. Noen erfaring med MMC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå