Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha yzf r125

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner en kompis som har den, og for en sykkel! Ikke bare er den helt utrolig rå og tøff, men den er også veldig god å kjøre. Mye kraft har den også, og går veldig bra originalt. Tøff lyd, god styring, gode bremser.

Det er en ettertraktet sykkel, men den er veldig dyr. I hvert fall ny. Og den er tung i forhold til andre sykler.

Er da 2011 modellen jeg har erfaring fra.

Hvilken årsmodell er det du ser på?

Men hadde jeg hatt valget selv hadde det nok blitt noe annet. KTM, Aprilia, eller noe annet fra Yamaha.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  bigbang123 skrev (På 15.4.2012 den 12.08):

Jeg så at det ikke var noen tråder om denne sykkelen på dette forumet, så jeg starter en tråd! Jeg har tenkt å kjøpe denne sykkelen om noen måneder, og vil gjerne høre om andre sine erfaringer av denne sykkelen?

Jeg skal kjøpe denne om noen måneder.. gler meg noe sykt, noen som har tips til teoriprøven for klasse a1??:) -takk
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+5132

Hvorfor ikke gå for en "endurosykkel"?

Selv med SM klarer jeg å lirke sykkelen langt inn i skogen.

Selv bruker jeg sykkelen inn til forskjellige tjern for å bade, og jeg ville ikke hatt en liggesykkel på de små veiene.

Det er også lettere å skru på underveis om man er kyndig nok til det :)

Yamaha WRX eller noe fra KTM?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om du ikke har tenkt å kjøre offroad og kjører mer på vanlig vei er denne sykkelen virkelig å anbefale. Ellers vil jeg anbefale å søke litt rundt, er mange tråder rundt om som omhandler denne sykkelen, f.eks. her. Er riktignok en yzfr125 vs aprilia rs tråd, men regner med du har vurdert den også, pluss at det står mye bra om yamahaen. Den dag i dag har jeg jo tungsykkellappen og prøvd et par tyngre sykler, som f.eks. Yamaha R6 (storbroren til yzf r-125, men relativt lik i utseende). Likevel synes jeg fortsatt det er en fryd å kjøre denne lettsykkelen, fantastisk sykkel.

Hva jeg selv skrev i den tråden for en del år siden:

Vis skjult innhold

Endret av Sitronsaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...