Gå til innhold

EPL: Arsenal-Wigan @ Emirates Stadium


Anbefalte innlegg

arsenal-logo3-150x150.pngVS 200px-Wigan_Athletic.svg_-150x150.png

 

 

Barclays Premier League, Emirates Stadium

Mandag, April 16, 2012, Klokken 21:00

Kampen kan sees på bl.a TV2 PL og Sky Sports.

 

Da er det dukket for serierunde 34 og Arsenal tar i mot formlaget Wigan. Dette kan bli en tøffkamp for begge lagene, og det er viktig for hjemmelaget Arsenal at de ikke blir selvtilfredshet og spiller med alt for høye skuldrer. Wigan kommer her for å vinne, etter et par uheldige kamper der dommerne gjorde det meste for å ødelegge for Wigan, vant Wigan mot Manchester United i forrige serierunde. Dette kommer til å bli en fantastisk kamp mellom to spennende lag. Wigan har for øvrig aldri tatt poeng på Emirates mot Arsenal.

 

 

Nyheter - Arsenal:

Mertesacker, Wilshere, Diaby, Coquelin og Koscielny er alle utilgjengelige.

Gibbs er 50-50 på å returnere, og vis han ikke er klar, vil Andre Santos starte på venstreback. Gervinho er tilbake, men han har nesten ingen kampform i seg, og Arsene Wenger tror jeg heller går med en Benayoun, Oxlade-Chamberlain eller Ramsey fra start.

 

Forventet lagoppstilling:

Szcz

Sagna-Djo-TV5-Santos

Song

Arteta - Rosicky

Walcott Benayoun

RVP©

 

Alex-Song-007.jpg

 

Alex Song, får sin kamp nummer to hundre for Arsenal mot Wigan.

 

Wigan:

Robert Martinez har kun en spiller tvilsom i Hugo Rodallega, som akkurat er tilbake fra skade, tilvsom til å starte men er med i troppen. Resten av stallen er skadefri og Martinez og co har hatt en bra oppladning mot kamp.

 

 

 

Resultattips: 3-1

Benayoun, Walcott og Sagna - Moses

 

God kamp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wigan blir ingen enkelt nøtt. De er fulle av selvtillit etter å ha slått United og frarøvet poeng mot Chelsea av dommeren. De er garantert tente på å ta enda en skalp.

 

Dog er vi som regel solide på Emirates og denne kampen skal vinnes. Tipper det blir jevnt dog og Wigan scorer først. 2-1 etter mål av Walcott og Song.

Lenke til kommentar

Som Benbjo sier så ble Wigan snytt for ett poeng mot Chelsea på brua, i tillegg kommer de fra seier mot ManU som de hadde full kontroll på. Det skal og må vinnes uansett, men jeg nekter folk å ta lett på dette og late som om det er 3 poeng som skal komme av seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at vi tar denne. Forhåpentligvis finner RvP tilbake formen han hadde tidligere i sesongen og setter et par-tre stykker i nettet. Liker ikke helt at Rooney puster ham i ryggen på toppscorer-lista.

 

Men 3-1 høres ikke ut som et umulig resultat.

 

Kan garantere deg at Rooney tar toppscorertittelen i år.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at vi tar denne. Forhåpentligvis finner RvP tilbake formen han hadde tidligere i sesongen og setter et par-tre stykker i nettet. Liker ikke helt at Rooney puster ham i ryggen på toppscorer-lista.

 

Men 3-1 høres ikke ut som et umulig resultat.

 

Kan garantere deg at Rooney tar toppscorertittelen i år.

 

Sånn går det når han har fått 9 gratismål fra straffer. Van Persie har vel bare fått 3 såvidt jeg husker riktig. Skulle vel kanskje hatt nesten 3 ganger så mye hvis dommerene bare hadde dømt riktig.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at vi tar denne. Forhåpentligvis finner RvP tilbake formen han hadde tidligere i sesongen og setter et par-tre stykker i nettet. Liker ikke helt at Rooney puster ham i ryggen på toppscorer-lista.

 

Men 3-1 høres ikke ut som et umulig resultat.

 

Kan garantere deg at Rooney tar toppscorertittelen i år.

 

Sånn går det når han har fått 9 gratismål fra straffer. Van Persie har vel bare fått 3 såvidt jeg husker riktig. Skulle vel kanskje hatt nesten 3 ganger så mye hvis dommerene bare hadde dømt riktig.

van Persie har 2 straffemål i år, har også bommet på en. Rooney har 6 straffemål.
Lenke til kommentar

Jeg regner med at vi tar denne. Forhåpentligvis finner RvP tilbake formen han hadde tidligere i sesongen og setter et par-tre stykker i nettet. Liker ikke helt at Rooney puster ham i ryggen på toppscorer-lista.

 

Men 3-1 høres ikke ut som et umulig resultat.

 

Kan garantere deg at Rooney tar toppscorertittelen i år.

 

Sånn går det når han har fått 9 gratismål fra straffer. Van Persie har vel bare fått 3 såvidt jeg husker riktig. Skulle vel kanskje hatt nesten 3 ganger så mye hvis dommerene bare hadde dømt riktig.

van Persie har 2 straffemål i år, har også bommet på en. Rooney har 6 straffemål.

 

Sant nok. United har vel fått 9 straffer totalt i Premier League, men Rooney har jo bommet på et par og var vel skadet en annen gang når de fikk straffe? Sitter ikke akkurat med noe statistikk her, men mener å huske at det var det jeg hørte for en uke siden omtrent.. :p

Lenke til kommentar

Vi er solide på hjemmebane, og har ikke tapt hjemme mot Wigan siden 1962. Dette bør og skal være en sikker H, men igjen har vi en tendens til å slite mot bunnlag i innspurten.

 

Henger meg dog på 3-1 tipset nevnt tidligere.

 

Typisk at Wigan skal ødelegge den statistikken i dag. United hadde vel 10 kamper på rad på bortebane med seier over Wigan også før kampen på onsdag hvis jeg husker riktig.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...