Lindsay Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Tenker å benytte denne i nas4free til backup av viktige ting. Benytter jo også RAID5 og ZFS, men dette er til ting egentlig som jeg kan risikere å miste. Har jo innstalert server og klient versjonen, men hvordan finne ut om det i det heletatt fungerer med min tape stasjon? Vil benytte rsync også mellom 2 stykk nas4free Endret 15. april 2012 av Lindsay Lenke til kommentar
pitrh Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kjenner ikke den tapestasjonen spesifikt, men første ting å sjekke er om den dukker opp som registrert og konfigurert i dmesg. Gitt at den faktisk registreres som noe fornuftig i systemet og den reagerer på mt-kommandoer bør det være rimelig rett frem, med noe skuling til bacula-dokumentasjonen. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Den dukker opp så da er det vel å dukke ned i dokumentasjon som finnes for bacula. Da er den tapestasjonen mulig ikke bortkastet alikevel selv om jeg kan benytte den i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå