Espenwangj Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 noen som vet hvor man kan få kjøpt en equalizer? lyden skal gå igjennom equalizeren og inn til 2x NAD 218THX effekt forsterkere! Takker for Svar Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Prøv på procom.no (under studioprodukter), eller sound1.no (under pa-utsyr) du :-) Lenke til kommentar
Osram Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kan man spørre hva du skal med den? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Butikker som selger bandutstyr har gode slike. Selv har jeg en 2x30 bånds Alesis M-eq 230 som jeg er veldig godt fornøyd med. Den var ikke så veldig dyr, heller. Brukt så anbefaler jeg deg å prøve bruktmarkedet til musikkpraksis, http://www.musikkweb.no/musikkpraksis/ (tok et lite søk, og det er flere til salgs for rundt to lapper) Lykke til, og husk at det ofte kan være like lurt å dempe frekvenser som å booste de. (Ikke bry deg om at mer eller mindre selverklærte "golden ears- gutter" kommer til å mase om fasefeil og lignende.) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kan man spørre hva du skal med den? Hvorfor ødlegge lyden for å så sende den gjennom en THX-forsterker. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kan man spørre hva du skal med den? Hvorfor ødlegge lyden for å så sende den gjennom en THX-forsterker. korreksjon på lyden? kanskje han ønsker å farge lydbildet? kanskje for å veie for for lineæritetsfeil i høyttalerne? romkorreksjon? eq'er ødelegger ikke nødvendigvis lyden. de kan, men trenger så absolutt ikke. (og thx er da bare en hollywoodrating? nad-merket sier mer om kvalitet enn thx-merket gjør, imo) bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå