m4rkus94 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Skal opp å se på en scooter om et par timer, men hva bør jeg tenke på av papirer og sånn? For å ikke bli lurt Btw, trenger jeg noen over 18 for å signere slike papirer? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Hva slags scooter er det? Modell, og hvor langt har den gått? Er det trim på den? Se etter rust og dårlige deler. Om du har lappen, spør om du kan få prøvekjøre. Har du ikke lappen, spør om din far, bror, eller kompis kan gjøre det. Se om du da kan finne feil. Motorlyder, dårlige bremser, og om den starter lett. Endret 15. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Det er en Yamaha Jog r 2004 som har gått 15000km. Betaler 5000,- for den, hva syns du om summen? Det eneste som ikke er i orden er start relè. Men starter fort på kicken, og evt så kjøper jeg et nytt relè til 335,- på speedoptions. Men burde jeg ha med noe papirer på hva som er galt med den, og få ho til å underskrive? tilfelle det er masse annet feil jeg finner på den i løpet av noen dager? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er nok ikke så dumt, nei. Men husk at til 5000 kroner kan du ikke forvente at alt er bare bra. Det er en gammel scooter. Den har ikke gått spesielt lang da Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Det er nok ikke så dumt, nei. Men husk at til 5000 kroner kan du ikke forvente at alt er bare bra. Det er en gammel scooter. Den har ikke gått spesielt lang da Nå er scooteren kjøpt. VELDIG fornøyd. Har tatt variatorringen på den, og den har bra aks, og går i 55-60. Skal bestille Gianelli effektanlegg og regner med rundt 75! Det eneste som var galt med den var den elektriske starten, men skal kjøpe nytt til 300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå