Tandamram Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, men det blir litt kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nå er jeg føkkings spent på hvem som er de heldige vinnerene! Ikke det at jeg tror at meg blir en av dem. Til det var nok forslagene jeg rotet fram altfor tafatte. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det hadde vært kult hvis vi kunne fått vite flere forslag, ikke bare vinnernes sine... Men, prioritér trekningen først da Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Rett svar hadde vært morsomt nå som konkuransen e over :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 *HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!** JAAA!!! HURRA!!!!! EEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitter på skolen nå og har akkurat gitt fra meg et real life brøl som hørtes! TAKK, Komplett opg Hw.no! TUSEN TUSEN TAKK! Jeg tror ikke jeg larer å beskrive gleden jeg føler. Den er utrolig. TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Gratulerer så masse til alle som vant! :smile: Blib - Kan vi få en skikkelig tilbakemld på hvordan skjermen er når du får den? Det hadde vært fint. Er sugen på en slik selv, men nå må jeg nok spare penger for å feå den på pulten. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Vi trenger vel ikke denne tråden lengre, siden vinnerne er annonsert - så jeg avslutter denne tråden ved å gratulere vinnerne. PS: dersom alt går som jeg håper, vil vi holde en casemod-compo på Overklokking.no i høst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg