defzx Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Vær gang jeg starter maskinen så stanser den loadinga av windows. når jeg venter ca 2 min så kommer d en svart skjerm, noen ganger så bare restarter pcen seg andre ganger kommer den helt inn i windows, men da kan jeg ikke trykke på noe så restarter den seg etter ca 1 min. Dette skjer Vær gang jeg skrur på pc-en. Det eneste som hjelper er å la den gå og restarte seg om å om igjen eller at jeg må gjøre d manuelt med å trykke på restart kanppen. Så etter en god stund ca 2-20 restarter så kommer jeg inn i windows På normal måte, alt virker osv Kan ikke fatte hva problemmet er pcen min: AMD Athlon XP 1800+ 512MB RAM Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Msi chipset MS-6330, K7T Turbo2 NVIDIA GeForce3 Ti 200 Har en hd med 2 partisjoner, WD 80 gig Hva kan være problemmet? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sjekk om du har virus!! :smile: :o :-? 8) :oops: :x :wink: Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Høres ut som du har fått deg blaster viruset prøv disse linkene, begynn med fixblast.exe http://securityresponse.symantec.com/avcen...er/FixBlast.exe http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Lenke til kommentar
defzx Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg kjørte de blast remove tools ene, har ikke noe Virus. Det jeg tror er kansje at det har noe med at jeg kjører skjermen på 100Hrtz Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg kjørte de blast remove tools ene, har ikke noe Virus.Det jeg tror er kansje at det har noe med at jeg kjører skjermen på 100Hrtz Hmmm.. mulig, men hvis skjermen støtter det skal det ikke være noe problem. Start den opp i sikkerhetsmodus (F8 ved "vifering pool data"). Og da justere litt på skjerminstillingene, det er ikke alltid det funker da. Men for sikkerhets skyld kan du jo fjerne Skjermkortet og Skjermen i Enhetsbehandling (Høyereklikk på Min datamskin og Egenskaper, Maskinvare). Og heller ta jobben med å innstallere driverne på nytt. Hvis ikke dette hjelper, kan du prøve med en systemsjekk, kjør chkdsk /f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå