TheyStoleMyName Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Heisann.. For noen mnd siden var jeg på verkstedet og skulle fått sveiset under bilen (pga rust o.l), Jeg fortalte han hvor det skulle sveises osv.. Og nå som jeg fikk sjekket hvor han hadde gjort det.. så viste det seg at han hadde gjort det et helt annet sted enn hvor jeg ba han om å gjøre.. hvordan skal jeg gå frem og fortelle han at han har gjort det på feil side, evt. hvis han nekter eller noe sånt..? Tusen takk for alt av svar ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Gjør det ihvertfall så fort som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Du setter deg i bilen stikker ned til verkstedet og sier hva som er gjort feil. er ikke din skyld på at han har gjort en feil Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Du setter deg i bilen stikker ned til verkstedet og sier hva som er gjort feil. er ikke din skyld på at han har gjort en feil Jaja, men hva hvis han nekter.. Det jg tenkte på.. Hva bør jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Slår han seg vrang, truer du med forbrukerombudet, tv2 hjelper etc. Og gjennomfører klagene dit om han fortsatt ikke vil innse at han gjort feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå