AA.a Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei. fikk min htc one x for 2 dager siden! oppdaget eit gult lys nede i venstre hjørne i det eg slo tlf på for første gang! ser det kun på hvite bakgrunner, noen som har det samme, eller veit hva det kan være? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Et kjapt Google-søk fortalte meg at dette er noe som også noen andre eiere av samme telefon sliter med. Er flekken der hele tiden, eller kun når mobilen er brukt en stund og gått seg varm? Uansett er dette en uakseptabel feil, skjermen er noe av det aller viktigste på telefonen og den skal selvsagt vise rette farger. Reklamasjon. Lenke til kommentar
AA.a Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 ok, flekken er der heile tiden ja, men som sagt ser eg den kun når det er hvite bakgrunner. kjedlig å måtte levere den in igjen, men vil jo ha ein perfekt mobil! Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Den perfekte mobil finnes ikke, så hadde dette vært min telefon, så skulle jeg vurdert om dette er noe jeg kunne leve med eller ikke. Se på det som din unike telefon. Men hvis du irriterer deg over denne flekken, er det jo dessverre bare å levere den inn til reparasjon Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Broren min har også nøyaktig det samme problemet, flere steder på skjermen. Den perfekte mobil finnes ikke, så hadde dette vært min telefon, så skulle jeg vurdert om dette er noe jeg kunne leve med eller ikke. Se på det som din unike telefon. Men hvis du irriterer deg over denne flekken, er det jo dessverre bare å levere den inn til reparasjon Er du seriøs? Se på en åpenlys og irriterende feil på skjermen som noe unikt? Dvs at dersom du kjøper en splitter ny bil, så er det unikt om det er en stor bulk i siden på den eller om de har glemt å lakkere den ene døra? Endret 15. april 2012 av TheMoonMan 2 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ligner på det samme problemet iphone4 hadde ved lansering. var visst bare lim som ikke hadde tørka helt. skal visstnok forsvinne innen kort tid. hvis dette er tilfellet ved din tlf, så er det et tegn på en rykende fersk telefon Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Med min bror sin kom det først etter noen dagers bruk. Det kommer og går også. Han skal uansett inn på rep med den, Wifi fungerer ikke som den skal, prosesser som sms, tlf osv henger seg hele tiden og den slår seg av og på som den vil. Har resatt den en gang alt. Telefonen er omtrent 1 uke gammel nå. Endret 15. april 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 [...] Wifi fungerer ikke som den skal [...] Sliter litt med Wifi'en jeg og. For min del klarer den ikke alltid å koble til nettverket hjemme. Signalstyrken viser null mens min gamle mobil Desire for fire av fem på samme sted. Løsningen for min del har vært å slå av og på det trådløse nettet for at de skal fungere. Men om jeg så forlater netteverket klarer den ikke alltid å koble til igjen - så da er man like langt. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sitter her med en uåpnet One X, men er litt usikker på om jeg vil ta den i bruk etter å ha lest om så mye problem med den Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ser ingen grunn til å ikke åpne den. Utenom Wifi-problemet har jeg ikke hatt noe som helst problem med min telefon. Er en fantastisk telefon i mine øyne og du vil gå glipp av mye om du velger å ikke bruke den. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Ser ingen grunn til å ikke åpne den. Utenom Wifi-problemet har jeg ikke hatt noe som helst problem med min telefon. Er en fantastisk telefon i mine øyne og du vil gå glipp av mye om du velger å ikke bruke den. Den er helt sikkert fantastisk, men nå er det jo heller ikke lenge til Samsung S3 kommer, og den tror jeg nok kommer til å overta "tronen". Jeg ser at det er noen merker som ser ut som slitasje på baksiden av One X og skal dra til Elkjøp imorgen å få den bytta....hvis jeg velger å beholde den. Eller kan det rett å slett bare være bakdekselets struktur som spiller meg et puss. Når jeg tar fingerern på desklet der merket er så kjenner ingenting, så derfor lurer jeg på om dette er et naturlig merke. PS: dette er en grå versjon Endret 15. april 2012 av Vallhall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå