Tor r Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Der oppe. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tungt i luften om kvelden. Leirpanner på et løetak.(dei gamle pannene her ble laget av leir og brent,dagens panner er lagte av andre ting) Fant ut det muligens var vel mørkt,lastet derfor inn en annen variant fra en annen dag. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg vil nok gå for versjon 2, da himmelen ikke bidrar noe spesielt for opplevelsen. Fine gjentagende mønster og gode farger! Takk for det fine bidraget, Tor ! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Komposisjonsmessig liker jeg best versjon 1 på gunn av tredelingen av motivet, hadde takpannene vært eksponert på samme måte som i versjon 2 ville det blitt flott. Mulig en konvertering til s/h med litt selektiv justering av tone og kontrast kan gjøre underverker? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg vil nok gå for versjon 2, da himmelen ikke bidrar noe spesielt for opplevelsen. Fine gjentagende mønster og gode farger! Takk for det fine bidraget, Tor ! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Komposisjonsmessig liker jeg best versjon 1 på gunn av tredelingen av motivet, hadde takpannene vært eksponert på samme måte som i versjon 2 ville det blitt flott. Mulig en konvertering til s/h med litt selektiv justering av tone og kontrast kan gjøre underverker? Takk for tanker runt bildene,Skal en runde til på taket en av dei første dager for og få noen bilder til før samme tilgang til plasser å ta bildene på er borte,så får ta med innspillet. Prøvde meg litt på sh som du skriver,hadde sin skjarm det og. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Syntes dette ble bra Tor, synte nr 1 ble best da den gir mer ro. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Utrolig hvor fasinerende det kan være med slike gamle takheller Av de to versjonene synes jeg nok best om komp og linjer i v1 - ville ha jobba litt mer med lys og kontrast her, gjerne selektivt sånn at himmelen forblir mer nøytral. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Syntes dette ble bra Tor, synte nr 1 ble best da den gir mer ro. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg