waagen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Lurer på hva jeg må se etter når enn skal kjøpe digitaltkamera. Har IKKE peiling på hva jeg må se etter. det er vel ikke bare mp og zoom som teller? Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 På akamera.no er der en udmærket guide til købere af digi-cams: http://akam.no/art.php?artikkelid=1001 Det er et godt sted at begynde. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Først burde du klarlegge et par ting for deg selv: - Hvor mye hadde du tenkt å svi av på kamera? - Hva er tiltenkt(e) bruksområde® ? f.eks. kamera i lomma på ferie, tur i skog og mark (naturfoto), osv. - Skal det være minst mulig, eller er størrelse uinteressant? - Hvor lavt vil du legge lista for oppløsning? (har skrevet et par tips om dette på www.manskow.nu/kameratest) - Trenger du kraftig zoom, normal zoom (3x) eller trenger du ikke zoom i det hele tatt? Når du har laget deg en liste over dine krav/ønsker, ville jeg som det ble foreslått her, lese litt tester her på AKAM, samt også på dinside.no. Lykke til. [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå